Review article
https://doi.org/10.46672/aet.10.1.1
ARTIFICIAL INTELLIGENCE, ESG INOVACIJE U TURIZMU I UPRAVLJANJE OSOBNIM PODACIMA: Kako digitalna ekonomija, adaptabilnost i održivost oblikuju budućnost
Natalija Parlov Una
; University of Zadar
*
Nada Bašić
; 4DATA
Ive Botunac
; University of Rijeka
* Corresponding author.
Abstract
Digitalna ekonomija i evolucija turističkog sektora u artificial intelligence(AI)
i environmental, social and governancekonceptu (ESG) predstavljaju ključne čimbenike koji oblikuju njegovu sadašnjost i budućnost, s osobitim naglaskom na onlinerezervacijske platforme. Ovaj rad istražuje kako napredak u digitalnim tehnologijama – umjetna inteligencija te integracija ESG principa u ponudu turističkih proizvoda – mogu utjecati na cjelokupni turistički sektor. Rad pruža deskriptivnu analizu primjera mogućeg korištenja AI tehnologija za unaprjeđenje
održivosti, personalizaciju korisničkog iskustva (CX – customer experience) i optimizaciju operativnih procesa, kao i osvrt na ulogu ESG čimbenika u oblikovanju održivijih i odgovornijih turističkih praksi te deskriptivnu analizu trendova iz relevantnih svjetskih istraživanja vezanih za stavove o korištenju AI-ja u kreiranju, ponudi i promociji proizvoda.
Keywords
digitalna ekonomija, AI, ESG, digitalna transformacija, turizam, održivost, društvena odgovornost
Hrčak ID:
319571
URI
Publication date:
14.6.2024.
Visits: 0 *