Skip to the main content

Original scientific paper

ZNAČAJKE UČINKOVITE POČETNE NASTAVE MATEMATIKE: SUSTAVNI PREGLED LITERATURE

Sanela Mužar Horvat orcid id orcid.org/0000-0002-4949-1002 ; Odjel društveno-humanističkih znanosti, Sveučilište u Slavonskom Brodu, Hrvatska *

* Corresponding author.


Full text: croatian pdf 201 Kb

page 55-68

downloads: 0

cite


Abstract

Kako bismo odredili značajke učinkovite nastave matematike na temelju sustavnog pregleda literature,
izabrali smo 19 učinkovitih eksperimentalnih i kvazieksperimentalnih istraživanja koja su
pokazala pozitivne rezultate učenja učenika iz matematike i proveli smo kvalitativnu analizu tih
studija. Istraživanja su se odnosila na početnu nastavu matematike. Na temelju provedene analize
utvrdili smo kako je važno primijeniti širi spektar značajki učinkovite nastave. Time se može postići
da nastava postane dinamičnija i prilagođenija različitim mogućnostima i interesima učenika.
Kako bi se ostvarile promjene u nastavi matematike, potrebno je učenicima omogućiti samostalno
izgrađivanje znanja na temelju vlastite aktivnosti i iskustva u rješavanju problemskih zadataka koji
ih potiču na zaključivanje i primjenu naučenog u svakodnevnom životu.

Keywords

eksperimentalna istraživanja; početna nastava matematike; promjene u nastavi matematike; sustavni pregled literature; značajke učinkovite nastave matematike

Hrčak ID:

320935

URI

https://hrcak.srce.hr/320935

Publication date:

22.9.2024.

Visits: 0 *