Izvorni znanstveni članak
ZNAČAJKE UČINKOVITE POČETNE NASTAVE MATEMATIKE: SUSTAVNI PREGLED LITERATURE
Sanela Mužar Horvat
orcid.org/0000-0002-4949-1002
; Odjel društveno-humanističkih znanosti, Sveučilište u Slavonskom Brodu, Hrvatska
*
* Dopisni autor.
Sažetak
Kako bismo odredili značajke učinkovite nastave matematike na temelju sustavnog pregleda literature,
izabrali smo 19 učinkovitih eksperimentalnih i kvazieksperimentalnih istraživanja koja su
pokazala pozitivne rezultate učenja učenika iz matematike i proveli smo kvalitativnu analizu tih
studija. Istraživanja su se odnosila na početnu nastavu matematike. Na temelju provedene analize
utvrdili smo kako je važno primijeniti širi spektar značajki učinkovite nastave. Time se može postići
da nastava postane dinamičnija i prilagođenija različitim mogućnostima i interesima učenika.
Kako bi se ostvarile promjene u nastavi matematike, potrebno je učenicima omogućiti samostalno
izgrađivanje znanja na temelju vlastite aktivnosti i iskustva u rješavanju problemskih zadataka koji
ih potiču na zaključivanje i primjenu naučenog u svakodnevnom životu.
Ključne riječi
eksperimentalna istraživanja; početna nastava matematike; promjene u nastavi matematike; sustavni pregled literature; značajke učinkovite nastave matematike
Hrčak ID:
320935
URI
Datum izdavanja:
22.9.2024.
Posjeta: 146 *