Daktilosfera, Vol. 1 No. 1, 2024.
Professional paper
DaktiloFest
Aleksandra Hohnjec
; Ekonomska i birotehnička škola Bjelovar
Abstract
Projekt DaktiloFest predstavlja inovativan pristup razvoju vještina daktilografije među učenicama prvog razreda obrazovnog programa Upravni referent. Budući da se razredno odjeljenje tijekom nastave dijeli u dvije grupe, poprati grafikoni u ovom tekstu prikazuju odgovore deset učenica iz grupe. Kroz kombinaciju individualnih i grupnih aktivnosti te radom u paru, učenice su stekle osnovna znanja i vještine te pokazale značajan napredak u brzini i točnosti pisanja. Svrha je ovog članka predstaviti inovativan i interaktivni projekt DaktiloFest kao model edukacije učenika o daktilografiji. Cilj projekta je educirati učenike o daktilografiji, pružiti im osnovna znanja i vještine te ih potaknuti na redovito vježbanje i stjecanje praktične vještine koja će im biti korisna u svakodnevnom radu i olakšati im samostalno uključivanje u tržište rada. Učenice su prepoznale važnost daktilografije kao preduvjet digitalne pismenosti današnjeg doba. Kroz projekt su ostvareni ishodi razvoja tehničke sposobnosti rada na računalu te postizanja točnog i sigurnog zahvata na tipkovnici uz pravilnu primjenu desetoprstnog slijepog zahvata na tipkovnici. Projekt je potaknuo razvoj kritičkog mišljenja, proaktivnost, prezentacijske vještine te suradnju i timski rad među učenicama. Rezultati evaluacije svjedoče o uspješnosti projekta u poticanju razvoja ključnih kompetencija i motivacije za daljnje učenje.
Keywords
daktilografija; kritičko mišljenje; projektno učenje; vještine; proaktivnost
Hrčak ID:
322802
URI
Publication date:
1.7.2024.
Visits: 0 *