Skip to the main content

Professional paper

DaktiloFest

Aleksandra Hohnjec ; Ekonomska i birotehnička škola Bjelovar


Full text: croatian pdf 367 Kb

page 15-17

downloads: 0

cite


Abstract

Projekt DaktiloFest predstavlja inovativan pristup razvoju vještina daktilografije među učenicama prvog razreda obrazovnog programa Upravni referent. Budući da se razredno odjeljenje tijekom nastave dijeli u dvije grupe, poprati grafikoni u ovom tekstu prikazuju odgovore deset učenica iz grupe. Kroz kombinaciju individualnih i grupnih aktivnosti te radom u paru, učenice su stekle osnovna znanja i vještine te pokazale značajan napredak u brzini i točnosti pisanja. Svrha je ovog članka predstaviti inovativan i interaktivni projekt DaktiloFest kao model edukacije učenika o daktilografiji. Cilj projekta je educirati učenike o daktilografiji, pružiti im osnovna znanja i vještine te ih potaknuti na redovito vježbanje i stjecanje praktične vještine koja će im biti korisna u svakodnevnom radu i olakšati im samostalno uključivanje u tržište rada. Učenice su prepoznale važnost daktilografije kao preduvjet digitalne pismenosti današnjeg doba. Kroz projekt su ostvareni ishodi razvoja tehničke sposobnosti rada na računalu te postizanja točnog i sigurnog zahvata na tipkovnici uz pravilnu primjenu desetoprstnog slijepog zahvata na tipkovnici. Projekt je potaknuo razvoj kritičkog mišljenja, proaktivnost, prezentacijske vještine te suradnju i timski rad među učenicama. Rezultati evaluacije svjedoče o uspješnosti projekta u poticanju razvoja ključnih kompetencija i motivacije za daljnje učenje.

Keywords

daktilografija; kritičko mišljenje; projektno učenje; vještine; proaktivnost

Hrčak ID:

322802

URI

https://hrcak.srce.hr/322802

Publication date:

1.7.2024.

Visits: 0 *