Preliminary communication
STAV UČENIKA VIŠIH RAZREDA OSNOVNE ŠKOLE PREMA NIJEMCIMA
Ana Šenjug
; Faculty of Teacher Education, University of Zagreb
Full text: croatian pdf 411 Kb
page 310-317
downloads: 2.168
cite
APA 6th Edition
Šenjug, A. (2008). STAV UČENIKA VIŠIH RAZREDA OSNOVNE ŠKOLE PREMA NIJEMCIMA. Metodika, 9 (17), 310-317. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/index.php/34800
MLA 8th Edition
Šenjug, Ana. "STAV UČENIKA VIŠIH RAZREDA OSNOVNE ŠKOLE PREMA NIJEMCIMA." Metodika, vol. 9, no. 17, 2008, pp. 310-317. https://hrcak.srce.hr/index.php/34800. Accessed 18 Dec. 2024.
Chicago 17th Edition
Šenjug, Ana. "STAV UČENIKA VIŠIH RAZREDA OSNOVNE ŠKOLE PREMA NIJEMCIMA." Metodika 9, no. 17 (2008): 310-317. https://hrcak.srce.hr/index.php/34800
Harvard
Šenjug, A. (2008). 'STAV UČENIKA VIŠIH RAZREDA OSNOVNE ŠKOLE PREMA NIJEMCIMA', Metodika, 9(17), pp. 310-317. Available at: https://hrcak.srce.hr/index.php/34800 (Accessed 18 December 2024)
Vancouver
Šenjug A. STAV UČENIKA VIŠIH RAZREDA OSNOVNE ŠKOLE PREMA NIJEMCIMA. Metodika [Internet]. 2008 [cited 2024 December 18];9(17):310-317. Available from: https://hrcak.srce.hr/index.php/34800
IEEE
A. Šenjug, "STAV UČENIKA VIŠIH RAZREDA OSNOVNE ŠKOLE PREMA NIJEMCIMA", Metodika, vol.9, no. 17, pp. 310-317, 2008. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/index.php/34800. [Accessed: 18 December 2024]
Full text: english pdf 421 Kb
page 410-418
downloads: 625
cite
APA 6th Edition
Šenjug, A. (2008). STAV UČENIKA VIŠIH RAZREDA OSNOVNE ŠKOLE PREMA NIJEMCIMA. Metodika, 9 (17), 310-317. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/index.php/34800
MLA 8th Edition
Šenjug, Ana. "STAV UČENIKA VIŠIH RAZREDA OSNOVNE ŠKOLE PREMA NIJEMCIMA." Metodika, vol. 9, no. 17, 2008, pp. 310-317. https://hrcak.srce.hr/index.php/34800. Accessed 18 Dec. 2024.
Chicago 17th Edition
Šenjug, Ana. "STAV UČENIKA VIŠIH RAZREDA OSNOVNE ŠKOLE PREMA NIJEMCIMA." Metodika 9, no. 17 (2008): 310-317. https://hrcak.srce.hr/index.php/34800
Harvard
Šenjug, A. (2008). 'STAV UČENIKA VIŠIH RAZREDA OSNOVNE ŠKOLE PREMA NIJEMCIMA', Metodika, 9(17), pp. 310-317. Available at: https://hrcak.srce.hr/index.php/34800 (Accessed 18 December 2024)
Vancouver
Šenjug A. STAV UČENIKA VIŠIH RAZREDA OSNOVNE ŠKOLE PREMA NIJEMCIMA. Metodika [Internet]. 2008 [cited 2024 December 18];9(17):310-317. Available from: https://hrcak.srce.hr/index.php/34800
IEEE
A. Šenjug, "STAV UČENIKA VIŠIH RAZREDA OSNOVNE ŠKOLE PREMA NIJEMCIMA", Metodika, vol.9, no. 17, pp. 310-317, 2008. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/index.php/34800. [Accessed: 18 December 2024]
Abstract
U radu se iznosi ispitivanje stavova učenika viših razreda dviju osnovnih škola u Hrvatskom zagorju prema Nijemcima kao nacionalnosti. Ispitivanje je provedeno u sklopu projekta „Razvoj interkulturalne kompetencije u osnovnoškolskoj nastavi stranog jezika“ a na uzorku od 259 učenika od 5. do 8. razreda kojima je prvi strani jezik u školi njemački. Utvrđene su tri sastavnice stavova učenika – znatiželja, zatvorenost prema drugome i sklonost prema predrasudama. Ispitivanje je pokazalo da su učenici u 5. razredu manje skloni predrasudama nego u ostalim razredima obuhvaćenih ovim istraživanjem. Isto tako je utvrđeno da duži niz godina učenja njemačkog jezika ne utječe značajno na smanjenje predrasuda prema izvornim govornicima njemačkoga jezika.
Keywords
njemački kao strani jezik; interkulturalna kompetencija; stavovi; predrasude
Hrčak ID:
34800
URI
https://hrcak.srce.hr/34800
Publication date:
29.12.2008.
Article data in other languages:
english
Visits: 4.409
*