Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

STAV UČENIKA VIŠIH RAZREDA OSNOVNE ŠKOLE PREMA NIJEMCIMA

Ana Šenjug ; Učiteljski fakultet u Zagrebu, Sveučilište u Zagrebu


Puni tekst: hrvatski pdf 411 Kb

str. 310-317

preuzimanja: 2.168

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 421 Kb

str. 410-418

preuzimanja: 625

citiraj


Sažetak

U radu se iznosi ispitivanje stavova učenika viših razreda dviju osnovnih škola u Hrvatskom zagorju prema Nijemcima kao nacionalnosti. Ispitivanje je provedeno u sklopu projekta „Razvoj interkulturalne kompetencije u osnovnoškolskoj nastavi stranog jezika“ a na uzorku od 259 učenika od 5. do 8. razreda kojima je prvi strani jezik u školi njemački. Utvrđene su tri sastavnice stavova učenika – znatiželja, zatvorenost prema drugome i sklonost prema predrasudama. Ispitivanje je pokazalo da su učenici u 5. razredu manje skloni predrasudama nego u ostalim razredima obuhvaćenih ovim istraživanjem. Isto tako je utvrđeno da duži niz godina učenja njemačkog jezika ne utječe značajno na smanjenje predrasuda prema izvornim govornicima njemačkoga jezika.

Ključne riječi

njemački kao strani jezik; interkulturalna kompetencija; stavovi; predrasude

Hrčak ID:

34800

URI

https://hrcak.srce.hr/34800

Datum izdavanja:

29.12.2008.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 4.409 *