Other
PONAVLJANJE POVIJESTI METODOM IGRE U 8. RAZREDU OSNOVNE ŠKOLE
Slavica Ćosić
; OŠ Vladimir Nazor Čepin
Full text: croatian pdf 211 Kb
page 359-363
downloads: 2.396
cite
APA 6th Edition
Ćosić, S. (2008). PONAVLJANJE POVIJESTI METODOM IGRE U 8. RAZREDU OSNOVNE ŠKOLE. Metodika, 9 (17), 359-363. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/index.php/34813
MLA 8th Edition
Ćosić, Slavica. "PONAVLJANJE POVIJESTI METODOM IGRE U 8. RAZREDU OSNOVNE ŠKOLE." Metodika, vol. 9, no. 17, 2008, pp. 359-363. https://hrcak.srce.hr/index.php/34813. Accessed 18 Dec. 2024.
Chicago 17th Edition
Ćosić, Slavica. "PONAVLJANJE POVIJESTI METODOM IGRE U 8. RAZREDU OSNOVNE ŠKOLE." Metodika 9, no. 17 (2008): 359-363. https://hrcak.srce.hr/index.php/34813
Harvard
Ćosić, S. (2008). 'PONAVLJANJE POVIJESTI METODOM IGRE U 8. RAZREDU OSNOVNE ŠKOLE', Metodika, 9(17), pp. 359-363. Available at: https://hrcak.srce.hr/index.php/34813 (Accessed 18 December 2024)
Vancouver
Ćosić S. PONAVLJANJE POVIJESTI METODOM IGRE U 8. RAZREDU OSNOVNE ŠKOLE. Metodika [Internet]. 2008 [cited 2024 December 18];9(17):359-363. Available from: https://hrcak.srce.hr/index.php/34813
IEEE
S. Ćosić, "PONAVLJANJE POVIJESTI METODOM IGRE U 8. RAZREDU OSNOVNE ŠKOLE", Metodika, vol.9, no. 17, pp. 359-363, 2008. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/index.php/34813. [Accessed: 18 December 2024]
Full text: english pdf 285 Kb
page 465-471
downloads: 622
cite
APA 6th Edition
Ćosić, S. (2008). PONAVLJANJE POVIJESTI METODOM IGRE U 8. RAZREDU OSNOVNE ŠKOLE. Metodika, 9 (17), 359-363. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/index.php/34813
MLA 8th Edition
Ćosić, Slavica. "PONAVLJANJE POVIJESTI METODOM IGRE U 8. RAZREDU OSNOVNE ŠKOLE." Metodika, vol. 9, no. 17, 2008, pp. 359-363. https://hrcak.srce.hr/index.php/34813. Accessed 18 Dec. 2024.
Chicago 17th Edition
Ćosić, Slavica. "PONAVLJANJE POVIJESTI METODOM IGRE U 8. RAZREDU OSNOVNE ŠKOLE." Metodika 9, no. 17 (2008): 359-363. https://hrcak.srce.hr/index.php/34813
Harvard
Ćosić, S. (2008). 'PONAVLJANJE POVIJESTI METODOM IGRE U 8. RAZREDU OSNOVNE ŠKOLE', Metodika, 9(17), pp. 359-363. Available at: https://hrcak.srce.hr/index.php/34813 (Accessed 18 December 2024)
Vancouver
Ćosić S. PONAVLJANJE POVIJESTI METODOM IGRE U 8. RAZREDU OSNOVNE ŠKOLE. Metodika [Internet]. 2008 [cited 2024 December 18];9(17):359-363. Available from: https://hrcak.srce.hr/index.php/34813
IEEE
S. Ćosić, "PONAVLJANJE POVIJESTI METODOM IGRE U 8. RAZREDU OSNOVNE ŠKOLE", Metodika, vol.9, no. 17, pp. 359-363, 2008. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/index.php/34813. [Accessed: 18 December 2024]
Abstract
– Sat ponavljanja je učiteljima najteže i najnezahvalnije organizirati jer je vrlo teško postići maksimalnu učeničku koncentraciju i aktivnost svih učenika, dok je istodobno učenicima najdosadniji, pogotovo ako se svede na klasično propitivanje. Jednostrano učenje povijesti – ‘’štrebanje’’ i reproduciranje – izaziva opravdan revolt učenika jer se takva nastava pretvara u pedagoško nasilje. Aktivne metode, a jedna je svakako i igra, dopuštaju učeniku da bude autonoman. U nastavi povijesti preporučuju se prakseološke metode (metode praktičnih radova) kao vježbanje lijepoga govora, čitanja i sastavljanja eseja, crtanje zemljovida, shema, izrada portfolija – mapa (Rendić Miočević, 2000). Igra je također priznata kao metoda i treba je povremeno prakticirati, barem kao osvježenje na satima ponavljanja.
Keywords
ponavljanje; aktivne metode; igra; komunikacija; tolerancija
Hrčak ID:
34813
URI
https://hrcak.srce.hr/34813
Publication date:
29.12.2008.
Article data in other languages:
english
Visits: 6.224
*