Skoči na glavni sadržaj

Ostalo

PONAVLJANJE POVIJESTI METODOM IGRE U 8. RAZREDU OSNOVNE ŠKOLE

Slavica Ćosić ; OŠ Vladimir Nazor Čepin


Puni tekst: hrvatski pdf 211 Kb

str. 359-363

preuzimanja: 2.396

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 285 Kb

str. 465-471

preuzimanja: 622

citiraj


Sažetak

– Sat ponavljanja je učiteljima najteže i najnezahvalnije organizirati jer je vrlo teško postići maksimalnu učeničku koncentraciju i aktivnost svih učenika, dok je istodobno učenicima najdosadniji, pogotovo ako se svede na klasično propitivanje. Jednostrano učenje povijesti – ‘’štrebanje’’ i reproduciranje – izaziva opravdan revolt učenika jer se takva nastava pretvara u pedagoško nasilje. Aktivne metode, a jedna je svakako i igra, dopuštaju učeniku da bude autonoman. U nastavi povijesti preporučuju se prakseološke metode (metode praktičnih radova) kao vježbanje lijepoga govora, čitanja i sastavljanja eseja, crtanje zemljovida, shema, izrada portfolija – mapa (Rendić Miočević, 2000). Igra je također priznata kao metoda i treba je povremeno prakticirati, barem kao osvježenje na satima ponavljanja.

Ključne riječi

ponavljanje; aktivne metode; igra; komunikacija; tolerancija

Hrčak ID:

34813

URI

https://hrcak.srce.hr/34813

Datum izdavanja:

29.12.2008.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 6.224 *