Professional paper
OSLOVNI HRVATSKI JEZIK I INTERAKTIVNA NASTAVA NA VELEUČILIŠTU VERN
Vicko Krampus
; Vern’ Polytechnic, Zagreb
Abstract
Sažetak – Najvažniji nalazi istraživanja na području edukacijske psihologije pokazuju da polaznici, koji su za vrijeme nastave aktivni, nauče više od onih koji su pasivni slušači. Interaktivna nastava stavlja studente u ulogu subjekta nastave, motivira ih, mijenja njihov odnos prema nastavniku, razvija njihove socijalne vještine i međusobne odnose, potiče ih da se koriste životnim iskustvom u rješavanju zadataka koje pred njih stavlja nastavnik. Na taj se način povezuje ono što studenti znaju s onim što uče i pospješuje pohranu naučenog u dugoročno pamćenje. Takva nastava uključuje sve studente, potiče ih na suradnju i trenutačno im daje povratne informacije o tome koliko su uspješni, koliko su njihovi prijedlozi i rješenja učinkoviti.
Keywords
interaktivna nastava; poslovni hrvatski jezik
Hrčak ID:
40818
URI
Publication date:
23.6.2009.
Visits: 5.795 *