Skip to the main content

Preliminary communication

INTERNET KAO MEDIJ KOMUNIKACIJE IMIDŽA BOSNE I HERCEGOVINE

Slavo Kukić ; Faculty of Economy, University of Mostar, Bosnia and Herzegovina
Marija Čutura orcid id orcid.org/0000-0002-0917-7166 ; Faculty of Economy, University of Mostar, Mostar, Bosnia and Herzegovina
Mirela Mabić orcid id orcid.org/0000-0002-1529-7797 ; Faculty of Economy, University of Mostar, Bosnia and Herzegovina


Full text: croatian pdf 371 Kb

page 280-283

downloads: 1.253

cite


Abstract

Imidž zemlje danas se promatra kao jedan od važnih izvora konkurentskih prednosti, ali i kao dodana vrijednost koja obilježava rad, tehnologiju, dostignuća i sve ostalo što proizlazi iz neke zemlje. S obzirom na veliki broj studija o utjecaju imidža zemlje koje potvrđuju kako pozitivan imidž zemlje ima sinergijski učinak na poslovanje kao i na diplomatsko političku praksu, marketinški pristup u kreiranju imidža zemlje dobiva strategijski značaj. U ovom radu analizirana je komunikacija imidža Bosne i Hercegovine preko web stranica određenih institucija odabranih prema kriterijima studije Ozretić-Došen et al. (2003). Internet je odabran kao medij pogodan za analizu komunikacijske strategije imidža Bosne i Hercegovine s obzirom na njegove prednosti u troškovnom, kreativnom smislu, ali i s aspekta širokog raspona auditorija kojemu je dostupan. U analizu komunikacije imidža uključena je i razina kvalitete odabranih web stranica kao osnovna pretpostavka kvalitetne komunikacijske strategije.

Keywords

internet; imidž zemlje; komunikacijska strategija; kvaliteta mrežnih stranica; državne institucije

Hrčak ID:

42349

URI

https://hrcak.srce.hr/42349

Publication date:

23.12.2009.

Article data in other languages: english

Visits: 2.644 *