Skip to the main content

Review article

Transformacije institucija kulture − Suvremene muzejske destinacije i utjecaji vrijednosti industrijskog brandinga

Aleksandar Homadovski


Full text: croatian pdf 169 Kb

page 386-394

downloads: 1.050

cite


Abstract

Okvir rada čini razumijevanje kulture kao jedne od komplementarnih nositelja društvenog razvoja u doba prijelaza informacijskog društva prema kulturama dizajna. Cilj je rada dati pregled utjecaja na transformacijske tokove institucija u kulturi s težištem na programima muzeja, galerija i biblioteka. Zaključuje se kako transformacije dijela institucija kulture u suvremene i brandom obilježene muzejske destinacije postaju dio muzeologije koja pritom respektira realnosti globalizacije, kao što i provodi brigu za osiguranje održivosti kulture, njenih univerzalnih vrijednosti, vrijednosti lokalnih zajednica, njihova znanja i naslijeđa.

Keywords

identitet proizvoda (branding); kultura; muzej; muzej tehnike; upravljanje muzejima

Hrčak ID:

45366

URI

https://hrcak.srce.hr/45366

Publication date:

21.12.2009.

Article data in other languages: english

Visits: 2.562 *