Skip to the main content

Review article

KRITIČKI POGLED NA PRAKSU I TEORIJU SOCIJALNOG I EMOCIONALNOG ODGOJA U ŠKOLAMA

Harm Paschen ; Universitaet Bielefeld, Fakultät für Pädagogik



Abstract

Prošlog su se desetljeća – a povodi su bili rastuće prijetnje čvrstoći društava – pojačano internacionalno razvili i u školama primijenili pedagoški programi socijalnog i emocionalnog odgoja. Temeljem poticaja internacionalne analize («International Analysis») socijalnog i emocionalnog odgoja («Social and Emotional Education») (Santander, 2008) ovdje se pokušava dati kritički pregled novog aktualnog područja i to ponajviše s njemačkim primjerima.
Pritom se opisuju i kritički procjenjuju različite pedagoške kulture sa svojim vlastitim pristupima, metodama i evaluacijama te tri različita konkretna školska primjera: pledoaje za nužno daljnje provođenje odgovarajućih pristupa, kao i za sustavnu i kritičku analizu pripadajućih pedagogija.

Keywords

pedagoški programi; socijalni odgoj; emocionalni odgoj; škola

Hrčak ID:

48454

URI

https://hrcak.srce.hr/48454

Publication date:

22.12.2009.

Article data in other languages: german

Visits: 1.648 *