Skip to the main content

Review article

Instrumenti mjerenja reputacije poduzeća

Damir Grgić ; HŽ putnički prijevoz d.o.o.


Full text: croatian pdf 272 Kb

page 231-249

downloads: 1.873

cite


Abstract

Tema ovoga rada usmjerena je na predstavljanje instrumenata mjerenja reputacije poduzeća. Novija istraživanja elemenata koji utječu na uspjeh poduzeća pokazuju rastući interes za neopipljive vrijednosti. Upravo je reputacija poduzeća identificirana kao jedna od ključnih neopipljivih imovina koje stvaraju dodanu vrijednost poduzeća. Shvaćanje značaja reputacije poduzeća kao neopipljive imovine postalo je posebno aktualno otkad je reputacija ustanovljena kao značajna komponenta konkurentnosti poduzeća, odnosno stvaranja njegove konkurentske prednosti. Reputacija je normalni dio našega života i sastavni dio društva. Naše zanimanje za iskrenost i integritet drugih čvrsto je usađeno u svim kulturama, a taj interes je sada sve više usredotočen na poduzeća. Reputacija poduzeća može biti stečena uz snažne, dobro izrađene strategije, koje su ključne za mišljenja višestrukih interesno-utjecajnih skupina o budućoj stabilnosti i konkurentskoj održivosti poduzeća. S druge strane, isto tako je potrebno naglasiti da bi se reputacijom poduzeća upravljalo, ona mora biti izmjerena. Međutim, iako je sam koncept reputacije poduzeća općeprihvaćen i shvaćen njegov značaj, osobito u posljednja dva desetljeća, mjerenje reputacije poduzeća još je uvijek u početnoj fazi i ne postoji općeprihvaćen instrument njezina mjerenja. Zbog toga je autor u ovome radu dao pregled instrumenata mjerenja reputacije poduzeća koji su svoje uporište pronašli dosadašnjom primjenom u praksi.

Keywords

reputacija poduzeća; instrumenti mjerenja

Hrčak ID:

53071

URI

https://hrcak.srce.hr/53071

Publication date:

29.12.2008.

Article data in other languages: english

Visits: 3.613 *