Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

ISTRAŽIVANJE UTJECAJA ZADOVOLJSTVA POSJETITELJA NA VJERNOST ODREĐENOJ DESTINACIJI

Evangelos Christou ; School of Economics & Business, Thessaloniki, Greece


Puni tekst: hrvatski pdf 4.768 Kb

str. 7-26

preuzimanja: 1.019

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 4.768 Kb

str. 7-26

preuzimanja: 580

citiraj


Sažetak

Prethodne studije o zadovoljstvu posjetitelja prepoznale su jasan odnos između zadovoljstva posjetitelja i vjernosti nekoj destinaciji. No ovakav zaključak je također doveden u pitanje jer većina studija o marketingu turističkih destiancija ispituje uglavnom kognitivni element zadovoljstva posjetitelja. Ova studija čini korak dalje od prethodnih jer i dalje uključuje kognitivni element, ali isto tako istražuje i afektivni element. Ispituje se utjecaj emocija na zadovoljstvo posjetitelja, nakon čega se uspoređuje prognostičku sposobnost kognitivnih elemenata i emocija. Važan zaključak studije je da je kognitivni element zadovoljstva posjetitelja, zajedno s emocijama (pozitivnim i negativnim) u pozitivnom odnosu s vjernošću turističkom odredištu. Daljnja analiza ukazuje na to da je u turizmu emocionalni element pouzdaniji pokazatelj vjernosti posjetitelja od kognitivnog elementa.

Ključne riječi

zadovoljstvo posjetitelja; vjernost odredištu; emocionalno zadovoljstvo; marketing odredišta

Hrčak ID:

86553

URI

https://hrcak.srce.hr/86553

Datum izdavanja:

1.6.2011.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 3.463 *