Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

MODEL ODLUČIVANJA U FARMACEUTSKOM MARKETINGU I SLUČAJ TURSKE

Didem Toker
Hakan Tozan
Ozalp Vayvay


Puni tekst: engleski pdf 2.537 Kb

str. 101-114

preuzimanja: 919

citiraj


Sažetak

Odabir prikladnog proizvoda za portfolio farmaceutske kompanije u smislu strategije i dugoročne komercijalne vrijednosti je sofisticirana problematika bazirana na mnoštvu kriterija u farmaceutskoj ekonomiji. Ovaj rad donosi sustavnu metodu za licenciranje u farmaceutskoj industriji i predlaže „fuzzy“ AHP bazirani model odlučivanja za one koji u farmaceutskoj industriji donose odluke kako bi odredili potencijal raznih proizvoda koji bi mogli biti pogodni za njihov portfolio. Predloženi model je primijenjen na jednoj farmaceutskoj kompaniji u Turskoj.

Ključne riječi

marketing; odlučivanje; farmaceutska industrija

Hrčak ID:

104011

URI

https://hrcak.srce.hr/104011

Datum izdavanja:

1.3.2013.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.119 *