Informatologia, Vol. 46 No. 3, 2013.
Izvorni znanstveni članak
SINERGIJSKI SUSTAV OPERATIVNOG, FINANCIJSKOG I PRODAJNOG UPRAVLJANJA
Igor Šehanović
; Liburnia Riviera Hoteli d.d. Opatija, Hrvatska
Sažetak
Temeljni cilj ovog rada je predstaviti mogući sinergijski sustav operativnog, financijskog upravljanja i prodaje tvrtke koja nastoji povećati vrijednost kapitala vlasnika. Kako bi se ispunili postavljeni ciljevi, polazište u ovom radu je objašnjenje sustava, pojam sinergije i potreba za uspostavom mogućeg sinergijskog sustava operativnog, financijskog i prodajnog menadžmenta (SSOFSM), s ciljem smanjenja rizika i povećanja učinkovitosti investicija. U tom smislu, definiran je matematički model uz predočenje transformacije i procesa unutar navedenog sustava, kao i analitički izraz njegove tehničke, tehnološke, organizacijske, upravljačke i algoritamske konfiguracije. Na kraju, zaključeno je da je bolja potrebna bolja kvaliteta za upravljanje resursima kako bi tvrtka postigla svoj cilj, u kojem predstav sinergijski sustav može igrati značajnu ulogu.
Ključne riječi
sinergija; sistem; menadžment; financije; prodaja
Hrčak ID:
109175
URI
Datum izdavanja:
28.9.2013.
Posjeta: 1.820 *