Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

Dramsko-kazališni pristup učenju hrvatskoga kao stranoga jezika

Ana Kodrić ; Institut za zapadnu i južnu slavistiku, Sveučilište u Varšavi


Puni tekst: hrvatski pdf 190 Kb

str. 9-31

preuzimanja: 937

citiraj


Sažetak

Cilj je rada predstaviti dramsko-kazališni pristup kao inovativan i
učinkovit način učenja hrvatskoga kao stranoga jezika. Prvim se dijelom rada nastoji pružiti uvid u dramsko-kazališne oblike poučavanja stranoga jezika od pojave komunikacijskih pristupa sedamdesetih godina dvadesetoga stoljeća do danas. Također se žele istaknuti različite prednosti takvoga pristupa poučavanju poput kreativnosti i motivacije, sociokulturalnoga konteksta i kontekstualizacije stranoga jezika. U drugom je dijelu ukratko opisana jedna od radionica koja je dijelom većega istraživanja o primjeni dramsko-kazališnih pristupa
u učenju hrvatskoga jezika kao stranoga jezika započetoga 2005. godine, čime se nastojalo pokazati kako takva vrsta rada može biti organizirana u specifičnim razrednim okolnostima i kakve rezultate može postići.

Ključne riječi

drama; kazalište; dramsko-kazališni pristup; učenje; poučavanje; hrvatski jezik

Hrčak ID:

110114

URI

https://hrcak.srce.hr/110114

Datum izdavanja:

21.11.2011.

Posjeta: 1.615 *