Tehnički vjesnik, Vol. 22 No. 2, 2015.
Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.17559/TV-20140326034118
Ocjena projekta upravljanja znanjem na hrvatskim veleučilištima
Gordana Dukić
orcid.org/0000-0002-1166-6807
; Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, Department of Information Sciences, Lorenza Jägera 9, 31000 Osijek, Croatia
Goran Kozina
; University North, 104. brigade 3, 42000 Varaždin, Croatia
Marin Milković
; University North, 104. brigade 3, 42000 Varaždin, Croatia
Sažetak
Glavni je cilj ovog rada bio utvrditi u kojoj je mjeri projekt upravljanja znanjem zaživio na hrvatskim veleučilištima, te koliko su, u tom smislu, veleučilišta ispunila svoju zadaću. Analiza navedene problematike temeljila se na percepciji veleučilišnih studenata. U anketi, koja je obuhvatila 818 studenata, naglasak je bio stavljen na ocjenu stečenih znanja, odnosno procesa njihovog prenošenja. Rezultati istraživanja pokazali su da postoje brojna područja u kojima je potrebno učiniti dodatne napore kako bi se projekt upravljanja znanjem u potpunosti realizirao. Dobiveni rezultati mogu poslužiti ne samo kao vodilja za otklanjanje uočenih nedostataka, već također predstavljaju temelj za kreiranje budućih strategija razvoja hrvatskih veleučilišta. Istraživanje ima i šire značenje, budući da se instrument kojeg smo razvili može primijeniti sa svrhom analize uspješnosti funkcioniranja bilo kojeg visokoobrazovnog sustava.
Ključne riječi
projekt; strategija razvoja; upravljanje znanjem; veleučilišta
Hrčak ID:
138096
URI
Datum izdavanja:
22.4.2015.
Posjeta: 2.522 *