Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.17559/TV-20140326034118

Ocjena projekta upravljanja znanjem na hrvatskim veleučilištima

Gordana Dukić orcid id orcid.org/0000-0002-1166-6807 ; Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, Department of Information Sciences, Lorenza Jägera 9, 31000 Osijek, Croatia
Goran Kozina ; University North, 104. brigade 3, 42000 Varaždin, Croatia
Marin Milković ; University North, 104. brigade 3, 42000 Varaždin, Croatia


Puni tekst: hrvatski pdf 434 Kb

str. 359-365

preuzimanja: 423

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 434 Kb

str. 359-365

preuzimanja: 724

citiraj


Sažetak

Glavni je cilj ovog rada bio utvrditi u kojoj je mjeri projekt upravljanja znanjem zaživio na hrvatskim veleučilištima, te koliko su, u tom smislu, veleučilišta ispunila svoju zadaću. Analiza navedene problematike temeljila se na percepciji veleučilišnih studenata. U anketi, koja je obuhvatila 818 studenata, naglasak je bio stavljen na ocjenu stečenih znanja, odnosno procesa njihovog prenošenja. Rezultati istraživanja pokazali su da postoje brojna područja u kojima je potrebno učiniti dodatne napore kako bi se projekt upravljanja znanjem u potpunosti realizirao. Dobiveni rezultati mogu poslužiti ne samo kao vodilja za otklanjanje uočenih nedostataka, već također predstavljaju temelj za kreiranje budućih strategija razvoja hrvatskih veleučilišta. Istraživanje ima i šire značenje, budući da se instrument kojeg smo razvili može primijeniti sa svrhom analize uspješnosti funkcioniranja bilo kojeg visokoobrazovnog sustava.

Ključne riječi

projekt; strategija razvoja; upravljanje znanjem; veleučilišta

Hrčak ID:

138096

URI

https://hrcak.srce.hr/138096

Datum izdavanja:

22.4.2015.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.522 *