hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.17559/TV-20140326034118

Ocjena projekta upravljanja znanjem na hrvatskim veleučilištima

Gordana Dukić ; Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, Department of Information Sciences, Lorenza Jägera 9, 31000 Osijek, Croatia
Goran Kozina ; University North, 104. brigade 3, 42000 Varaždin, Croatia
Marin Milković ; University North, 104. brigade 3, 42000 Varaždin, Croatia

Puni tekst: hrvatski, pdf (434 KB) str. 359-365 preuzimanja: 164* citiraj
APA 6th Edition
Dukić, G., Kozina, G. i Milković, M. (2015). Ocjena projekta upravljanja znanjem na hrvatskim veleučilištima. Tehnički vjesnik, 22 (2), 359-365. https://doi.org/10.17559/TV-20140326034118
MLA 8th Edition
Dukić, Gordana, et al. "Ocjena projekta upravljanja znanjem na hrvatskim veleučilištima." Tehnički vjesnik, vol. 22, br. 2, 2015, str. 359-365. https://doi.org/10.17559/TV-20140326034118. Citirano 21.07.2019.
Chicago 17th Edition
Dukić, Gordana, Goran Kozina i Marin Milković. "Ocjena projekta upravljanja znanjem na hrvatskim veleučilištima." Tehnički vjesnik 22, br. 2 (2015): 359-365. https://doi.org/10.17559/TV-20140326034118
Harvard
Dukić, G., Kozina, G., i Milković, M. (2015). 'Ocjena projekta upravljanja znanjem na hrvatskim veleučilištima', Tehnički vjesnik, 22(2), str. 359-365. https://doi.org/10.17559/TV-20140326034118
Vancouver
Dukić G, Kozina G, Milković M. Ocjena projekta upravljanja znanjem na hrvatskim veleučilištima. Tehnički vjesnik [Internet]. 2015 [pristupljeno 21.07.2019.];22(2):359-365. https://doi.org/10.17559/TV-20140326034118
IEEE
G. Dukić, G. Kozina i M. Milković, "Ocjena projekta upravljanja znanjem na hrvatskim veleučilištima", Tehnički vjesnik, vol.22, br. 2, str. 359-365, 2015. [Online]. https://doi.org/10.17559/TV-20140326034118
Puni tekst: engleski, pdf (434 KB) str. 359-365 preuzimanja: 340* citiraj
APA 6th Edition
Dukić, G., Kozina, G. i Milković, M. (2015). Assessment of the knowledge management project at Croatian polytechnics. Tehnički vjesnik, 22 (2), 359-365. https://doi.org/10.17559/TV-20140326034118
MLA 8th Edition
Dukić, Gordana, et al. "Assessment of the knowledge management project at Croatian polytechnics." Tehnički vjesnik, vol. 22, br. 2, 2015, str. 359-365. https://doi.org/10.17559/TV-20140326034118. Citirano 21.07.2019.
Chicago 17th Edition
Dukić, Gordana, Goran Kozina i Marin Milković. "Assessment of the knowledge management project at Croatian polytechnics." Tehnički vjesnik 22, br. 2 (2015): 359-365. https://doi.org/10.17559/TV-20140326034118
Harvard
Dukić, G., Kozina, G., i Milković, M. (2015). 'Assessment of the knowledge management project at Croatian polytechnics', Tehnički vjesnik, 22(2), str. 359-365. https://doi.org/10.17559/TV-20140326034118
Vancouver
Dukić G, Kozina G, Milković M. Assessment of the knowledge management project at Croatian polytechnics. Tehnički vjesnik [Internet]. 2015 [pristupljeno 21.07.2019.];22(2):359-365. https://doi.org/10.17559/TV-20140326034118
IEEE
G. Dukić, G. Kozina i M. Milković, "Assessment of the knowledge management project at Croatian polytechnics", Tehnički vjesnik, vol.22, br. 2, str. 359-365, 2015. [Online]. https://doi.org/10.17559/TV-20140326034118

Sažetak
Glavni je cilj ovog rada bio utvrditi u kojoj je mjeri projekt upravljanja znanjem zaživio na hrvatskim veleučilištima, te koliko su, u tom smislu, veleučilišta ispunila svoju zadaću. Analiza navedene problematike temeljila se na percepciji veleučilišnih studenata. U anketi, koja je obuhvatila 818 studenata, naglasak je bio stavljen na ocjenu stečenih znanja, odnosno procesa njihovog prenošenja. Rezultati istraživanja pokazali su da postoje brojna područja u kojima je potrebno učiniti dodatne napore kako bi se projekt upravljanja znanjem u potpunosti realizirao. Dobiveni rezultati mogu poslužiti ne samo kao vodilja za otklanjanje uočenih nedostataka, već također predstavljaju temelj za kreiranje budućih strategija razvoja hrvatskih veleučilišta. Istraživanje ima i šire značenje, budući da se instrument kojeg smo razvili može primijeniti sa svrhom analize uspješnosti funkcioniranja bilo kojeg visokoobrazovnog sustava.

Ključne riječi
projekt; strategija razvoja; upravljanje znanjem; veleučilišta

Hrčak ID: 138096

URI
https://hrcak.srce.hr/138096

[engleski]

Posjeta: 790 *