Tehnički vjesnik, Vol. 23 No. 4, 2016.
Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.17559/TV-20150727122900
Bogato oglašavanje putem mobilnih medija: usporedba pokreta rabljenih u navigaciji kroz foto galeriju
Robert Sedovšek
orcid.org/0000-0003-2275-2804
; University of Ljubljana, Faculty of Natural Sciences and Engineering, Department of Textiles, Graphic Arts and Design Snežniška 5, 1000 Ljubljana, Slovenia
Matevž Pogačnik
; Laboratory for Telecommunications, Faculty of Electrical Engineering, University of Ljubljana Tržaška cesta 25, 1000 Ljubljana, Slovenia
Aleš Hladnik
orcid.org/0000-0003-2224-2919
; University of Ljubljana, Faculty of Natural Sciences and Engineering, Department of Textiles, Graphic Arts and Design Snežniška 5, 1000 Ljubljana, Slovenia
Sažetak
Cilj ovoga članka je ustanoviti preferencije korisnika u različitim interakcijama s obavijestima na prenosivom telefonu. Posebno nas je zanimalo da li korisnici više vole potezanje prstom (swiping) ili kuckanje (tapping) dok pregledavaju foto galeriju. Analizirala se korelacija između korisnikovog sučelja i angažmana (broja pregledanih fotografija). Dijelu korisnika je također pokazana obavijest s uputstvom kako postupati da bi se ustanovilo je li smanjenje mogućnosti izbora poboljšava korisnikovu funkcionalnost. Kako bismo odgovorili na ova pitanja razvili smo sustav praćenja u svrhu analize ponašanja 663 korisnika i anketirali 46 korisnika. Rezultati pokazuju da kod pregledavanja galerije potezanje prstom ima prednost pred kuckanjem i da način navigacije uistinu utječe na broj pregledanih fotografija. Također smo mogli pokazati da je postojanje upute smanjilo broj pogrešnih pokreta, ali smo predložili daljnje istraživanje kako bi se potpuno iskoristio njen potencijal.
Ključne riječi
bogato oglašavanje putem mobilnih medija; foto galerija; pokreti korisnika; sučelje korisnika
Hrčak ID:
163754
URI
Datum izdavanja:
16.8.2016.
Posjeta: 2.278 *