Kratko priopćenje
ULOGA NASTAVNIKA PRI FORMIRANJU MATEMATIČKIH KONCEPATA KOD UČENIKA
Matea Gusić
Puni tekst: hrvatski pdf 285 Kb
str. 4-12
preuzimanja: 864
citiraj
APA 6th Edition
Gusić, M. (2016). ULOGA NASTAVNIKA PRI FORMIRANJU MATEMATIČKIH KONCEPATA KOD UČENIKA. Poučak, 17 (67), 4-12. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/index.php/180913
MLA 8th Edition
Gusić, Matea. "ULOGA NASTAVNIKA PRI FORMIRANJU MATEMATIČKIH KONCEPATA KOD UČENIKA." Poučak, vol. 17, br. 67, 2016, str. 4-12. https://hrcak.srce.hr/index.php/180913. Citirano 19.10.2024.
Chicago 17th Edition
Gusić, Matea. "ULOGA NASTAVNIKA PRI FORMIRANJU MATEMATIČKIH KONCEPATA KOD UČENIKA." Poučak 17, br. 67 (2016): 4-12. https://hrcak.srce.hr/index.php/180913
Harvard
Gusić, M. (2016). 'ULOGA NASTAVNIKA PRI FORMIRANJU MATEMATIČKIH KONCEPATA KOD UČENIKA', Poučak, 17(67), str. 4-12. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/index.php/180913 (Datum pristupa: 19.10.2024.)
Vancouver
Gusić M. ULOGA NASTAVNIKA PRI FORMIRANJU MATEMATIČKIH KONCEPATA KOD UČENIKA. Poučak [Internet]. 2016 [pristupljeno 19.10.2024.];17(67):4-12. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/180913
IEEE
M. Gusić, "ULOGA NASTAVNIKA PRI FORMIRANJU MATEMATIČKIH KONCEPATA KOD UČENIKA", Poučak, vol.17, br. 67, str. 4-12, 2016. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/180913. [Citirano: 19.10.2024.]
Sažetak
Ključne riječi
Hrčak ID:
180913
URI
https://hrcak.srce.hr/180913
Datum izdavanja:
15.9.2016.
Posjeta: 1.518
*