Pregledni rad
https://doi.org/10.22598/zefzg.2017.2.127
Upravljanje reputacijskim rizikom korištenjem modela integriranog upravljanja rizicima
Danijela Miloš Sprčić
; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Leon Jakirlić
Sažetak
Reputacija je odraz načina na koji različite interesne skupine vide neku kompaniju. Rizik gubitka reputacije najčešće nastaje kao posljedica nastupanja nepovoljnih događaja koji proizlaze iz izloženosti kompanije različitim strateškim, operativnim i financijskim rizicima. Gubitak reputacije dokazano uzrokuje pad financijskih performansi kompanije s često dugoročnim posljedicama. Upravo zbog velikog utjecaja događaja s negativnim posljedicama na reputaciju, u ovom radu naglašava se značaj „unaprednog“ prepoznavanja i učinkovitog upravljanja faktorima rizika iz eksternog i internog okruženja organizacije. Temeljni cilj rada jest iznijeti prijedlog modela upravljanja reputacijskim rizikom kroz sustav integriranog upravljanja rizicima kojim se identificira, kvantificira i upravlja svim poslovnim rizicima. U radu se analizira anticipativni model upravljanja reputacijskim rizikom, što znači da se mogućim čimbenicima rizika upravlja unaprijed kako bi ih se na vrijeme spriječilo, odnosno kako bi se smanjila vjerojatnost njihova nastupanja te smanjila značajnost za ciljeve organizacije.
Ključne riječi
reputacija; vrijednost poduzeća; reputacijski rizik; integrirano upravljanje rizicima
Hrčak ID:
191082
URI
Datum izdavanja:
20.12.2017.
Posjeta: 4.742 *