Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.31141/zrpfs.2018.55.128.275

Osnovni elementi ugovora o sponzoriranju u sportu

Tone Jagodic ; Olympic Committee of Slovenia, Ljubljana
Zlatko Mateša ; Zagreb School of Economics and Management, Zagreb


Puni tekst: engleski pdf 1.295 Kb

str. 275-287

preuzimanja: 5.363

citiraj


Sažetak

Sponzorstvo predstavlja vrlo važni izvor financiranja velikog broja sportskih organizacija. Cilj ovog članka je analiza strukturalnih elemenata ugovora o sponzoriranju te imajući u vidu različite izvore iz komparativnog prava prijedlog ispravne definicije ugovora o sponziriranju. Uvid u strano zakonodavstvo nam pokazuje da nema države koja ima legalno oblikovani ugovor o sponzoriranju. Neka zakonodavstva reguliraju sponzorstvo neizravno koristeći opća pravila ugovornog prava ili pojedine elemente drugih ugovora koji već postoje i koje pravni sistemi već regfuliraju. Cilj je autora ovog teksta da zauzimajući stav o valjanosti argumentacije pojedinih autora dođu do vlastitog zaključka. U tom smislu ukazuju na Pravila o sponzorstvu ICC-a (Međunarodne trgovinske komore) koja mogu biti od koristi za različite sportske organizacije.

Ključne riječi

sponzoriranje; ugovor o sponzoriranju; Pravila Međunarodne trgovinske komore; elementi ugovora

Hrčak ID:

199084

URI

https://hrcak.srce.hr/199084

Datum izdavanja:

19.4.2018.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 7.197 *