Prethodno priopćenje
Marketing strategija u funkciji razvoja hrvatskog nautičkog turizma
Josip Šamanović
; Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, Hrvatska
Sažetak
Najnovija zbivanja na svjetskom turističkom tržištu upućuju na zaključak da se Hrvatska turistički brzo stabilizira i postaje sve poželjnija turistička destinacija. Njezin daljnji turistički razvitak doći će do punog izražaja ako se nametne na turističkom tržištu kao nova i nadasve prepoznatljiva turistička marka. Nautički turizam danas je najkonkurentniji hrvatski turistički proizvod, a Hrvatska spada u zemlje s najpovoljnijim uvjetima za njegov razvitak.
Nedostatak odgovarajuće marketing strategije u dosadašnjem razvitku nautičkog turizma ima za posljedicu ne selektivnost u razvoju i slabu nautičko-turističku potrošnju. Marketing strategijom treba najprije precizirati ciljna tržišta i potrošačke skupine, a potom, putem marketing-mix-a kreirati takav nautičko-turistički proizvod koji će biti
tržišno konkurentan i ekonomski isplativ. Primjena koncepcije suvremenog marketinga nužna je pretpostavka razvoja i uključivanja našeg nautičkog turizma u globalne nautičko-turističke tijekove.
Ključne riječi
strategijski marketing; nautički turizam; nautičko-turističko tržište; marina
Hrčak ID:
200025
URI
Datum izdavanja:
15.9.2004.
Posjeta: 1.681 *