Recenzija, Prikaz slučaja
Prof. dr. sc. Zdenko Segetlija, Prof. dr. sc. Maja Lamza-Maronić: MARKETING TRGOVINE, 2. izmij. i dop. izd.
Ljubomir Baban
; Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, Hrvatska
Puni tekst: hrvatski pdf 79 Kb
str. 141-142
preuzimanja: 312
citiraj
APA 6th Edition
Baban, Lj. (2000). Prof. dr. sc. Zdenko Segetlija, Prof. dr. sc. Maja Lamza-Maronić: MARKETING TRGOVINE, 2. izmij. i dop. izd.. Ekonomski vjesnik, XIII (1-2), 141-142. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/index.php/200300
MLA 8th Edition
Baban, Ljubomir. "Prof. dr. sc. Zdenko Segetlija, Prof. dr. sc. Maja Lamza-Maronić: MARKETING TRGOVINE, 2. izmij. i dop. izd.." Ekonomski vjesnik, vol. XIII, br. 1-2, 2000, str. 141-142. https://hrcak.srce.hr/index.php/200300. Citirano 19.11.2024.
Chicago 17th Edition
Baban, Ljubomir. "Prof. dr. sc. Zdenko Segetlija, Prof. dr. sc. Maja Lamza-Maronić: MARKETING TRGOVINE, 2. izmij. i dop. izd.." Ekonomski vjesnik XIII, br. 1-2 (2000): 141-142. https://hrcak.srce.hr/index.php/200300
Harvard
Baban, Lj. (2000). 'Prof. dr. sc. Zdenko Segetlija, Prof. dr. sc. Maja Lamza-Maronić: MARKETING TRGOVINE, 2. izmij. i dop. izd.', Ekonomski vjesnik, XIII(1-2), str. 141-142. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/index.php/200300 (Datum pristupa: 19.11.2024.)
Vancouver
Baban Lj. Prof. dr. sc. Zdenko Segetlija, Prof. dr. sc. Maja Lamza-Maronić: MARKETING TRGOVINE, 2. izmij. i dop. izd.. Ekonomski vjesnik [Internet]. 2000 [pristupljeno 19.11.2024.];XIII(1-2):141-142. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/200300
IEEE
Lj. Baban, "Prof. dr. sc. Zdenko Segetlija, Prof. dr. sc. Maja Lamza-Maronić: MARKETING TRGOVINE, 2. izmij. i dop. izd.", Ekonomski vjesnik, vol.XIII, br. 1-2, str. 141-142, 2000. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/200300. [Citirano: 19.11.2024.]
Sažetak
Ključne riječi
Hrčak ID:
200300
URI
https://hrcak.srce.hr/200300
Datum izdavanja:
15.4.2002.
Posjeta: 975
*