Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.1515/aet-2018-0010
Strateško vođenje i održivost malih i srednjih poduzeća u Nigeriji
Kowo Solomon Akpoviroro
; Kwara State University, Malete Nigeria
Akinbola Olufemi Amos
; Federal University of Agriculture, Abeokuta
Sažetak
Industrija malih razmjera u Nigeriji smatra se važnim elementom gospodarskog rasta jer pridonosi bruto nacionalnom proizvodu, a
neprijeporno je da strateško vođenje utječe na uspjeh malih i srednjih poduzeća te njihovu održivost. Osnovni cilj istraživanja jest ispitati kakav utjecaj primjena strateškog vođenja ima na uspjeh i održivost malih i srednjih poduzeća u Nigeriji u smislu društvenog utjecaja. Podijeljeno je oko 300 upitnika malim tvrtkama. Studija je
pokazala da postoji značajan utjecaj strateškog planiranja na održivost profitabilnosti malih i srednjih tvrtki, a rezultati pokazuju da su direktori koji održavaju profitabilnost upravo oni koji strateški planiraju. Studija je također otkrila da povrat investicijskih ulaganja malih i srednjih tvrki ovisi o prikladnosti liderskih praksi. Studija
preporučuje malim tvrtkama da učinkovito implementiraju strategije kako bi ostvarile korporativne ciljeve domaćeg malog i srednjeg
poduzetništva.
Ključne riječi
poduzetnik; vođenje; uspjeh organizacije; društvena odgovornost
Hrčak ID:
212041
URI
Datum izdavanja:
11.12.2018.
Posjeta: 1.462 *