Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.22598/at/2018.30.2.155

BRENDIRANJE OTOKA U SVRHU JAČANJA LOKANIH OTOČNIH IDENTITETA: STUDIJA SLUČAJA HVARA

Ingeborg Matečić orcid id orcid.org/0000-0002-1812-8446 ; Ekonomski Fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Ana Perinić Lewis orcid id orcid.org/0000-0002-2425-1061 ; Institut za antroplogiju, Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: engleski pdf 433 Kb

str. 155-184

preuzimanja: 477

citiraj

Puni tekst: hrvatski pdf 433 Kb

str. 155-184

preuzimanja: 662

citiraj


Sažetak

Radom se pojašnjavaju odnosi između glavnih otočnih turističkih središta i periferije otoka Hvara analizirajući proces kreiranja destinacijskog imidža putem prošlih i sadašnjih promotivnih aktivnosti. Kritički se analiziraju identiteti otočnih gradova i sela kako bi se pružila osnova za prvu od četiri faze procesa destinacijskog brendiranja. U radu se daje pregled literature u području brendiranja turističkih destinacija, brendiranja otoka te se koristi povijesni pristup kao i metoda te deskriptivna analiza u svrhu proučavanja promotivnih aktivnosti cijelog otoka i njegovih pet naselja. Rezultati istraživanja su pokazali da se imidž otoka temelji na imidžu grada Hvara. Otok Hvar posjeduje fragmentirani destinacijski imidž koji se ne temelji na stvarnim i lokalnim posebnostima. Autori predlažu brendiranje kao alat za stvaranje dosljednog destinacijskog imidža temeljenog na otočnoj jedinstvenosti i posljedično jačanju lokalnih otočnih identiteta u svrhu stvaranja raznovrsne turističke ponude.

Ključne riječi

brendiranje otoka; otočni identiteti; lokalni identiteti; promotivne aktivnosti; Hvar

Hrčak ID:

214878

URI

https://hrcak.srce.hr/214878

Datum izdavanja:

30.12.2018.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 3.037 *