Acta turistica, Vol. 30 No. 2, 2018.
Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.22598/at/2018.30.2.155
BRENDIRANJE OTOKA U SVRHU JAČANJA LOKANIH OTOČNIH IDENTITETA: STUDIJA SLUČAJA HVARA
Ingeborg Matečić
orcid.org/0000-0002-1812-8446
; Ekonomski Fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Ana Perinić Lewis
orcid.org/0000-0002-2425-1061
; Institut za antroplogiju, Zagreb, Hrvatska
Sažetak
Radom se pojašnjavaju odnosi između glavnih otočnih turističkih središta i periferije otoka Hvara analizirajući proces kreiranja destinacijskog imidža putem prošlih i sadašnjih promotivnih aktivnosti. Kritički se analiziraju identiteti otočnih gradova i sela kako bi se pružila osnova za prvu od četiri faze procesa destinacijskog brendiranja. U radu se daje pregled literature u području brendiranja turističkih destinacija, brendiranja otoka te se koristi povijesni pristup kao i metoda te deskriptivna analiza u svrhu proučavanja promotivnih aktivnosti cijelog otoka i njegovih pet naselja. Rezultati istraživanja su pokazali da se imidž otoka temelji na imidžu grada Hvara. Otok Hvar posjeduje fragmentirani destinacijski imidž koji se ne temelji na stvarnim i lokalnim posebnostima. Autori predlažu brendiranje kao alat za stvaranje dosljednog destinacijskog imidža temeljenog na otočnoj jedinstvenosti i posljedično jačanju lokalnih otočnih identiteta u svrhu stvaranja raznovrsne turističke ponude.
Ključne riječi
brendiranje otoka; otočni identiteti; lokalni identiteti; promotivne aktivnosti; Hvar
Hrčak ID:
214878
URI
Datum izdavanja:
30.12.2018.
Posjeta: 3.037 *