hrcak mascot   Srce   HID

Acta turistica, Vol. 30 No. 2, 2018.

Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.22598/at/2018.30.2.155

BRENDIRANJE OTOKA U SVRHU JAČANJA LOKANIH OTOČNIH IDENTITETA: STUDIJA SLUČAJA HVARA

Ingeborg Matečić   ORCID icon orcid.org/0000-0002-1812-8446 ; Ekonomski Fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Ana Perinić Lewis   ORCID icon orcid.org/0000-0002-2425-1061 ; Institut za antroplogiju, Zagreb, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (433 KB) str. 155-184 preuzimanja: 0* citiraj
APA 6th Edition
Matečić, I. i Perinić Lewis, A. (2018). BRENDIRANJE OTOKA U SVRHU JAČANJA LOKANIH OTOČNIH IDENTITETA: STUDIJA SLUČAJA HVARA. Acta turistica, 30 (2), 155-184. https://doi.org/10.22598/at/2018.30.2.155
MLA 8th Edition
Matečić, Ingeborg i Ana Perinić Lewis. "BRENDIRANJE OTOKA U SVRHU JAČANJA LOKANIH OTOČNIH IDENTITETA: STUDIJA SLUČAJA HVARA." Acta turistica, vol. 30, br. 2, 2018, str. 155-184. https://doi.org/10.22598/at/2018.30.2.155. Citirano 16.01.2019.
Chicago 17th Edition
Matečić, Ingeborg i Ana Perinić Lewis. "BRENDIRANJE OTOKA U SVRHU JAČANJA LOKANIH OTOČNIH IDENTITETA: STUDIJA SLUČAJA HVARA." Acta turistica 30, br. 2 (2018): 155-184. https://doi.org/10.22598/at/2018.30.2.155
Harvard
Matečić, I., i Perinić Lewis, A. (2018). 'BRENDIRANJE OTOKA U SVRHU JAČANJA LOKANIH OTOČNIH IDENTITETA: STUDIJA SLUČAJA HVARA', Acta turistica, 30(2), str. 155-184. doi: https://doi.org/10.22598/at/2018.30.2.155
Vancouver
Matečić I, Perinić Lewis A. BRENDIRANJE OTOKA U SVRHU JAČANJA LOKANIH OTOČNIH IDENTITETA: STUDIJA SLUČAJA HVARA. Acta turistica [Internet]. 2018 [pristupljeno 16.01.2019.];30(2):155-184. doi: https://doi.org/10.22598/at/2018.30.2.155
IEEE
I. Matečić i A. Perinić Lewis, "BRENDIRANJE OTOKA U SVRHU JAČANJA LOKANIH OTOČNIH IDENTITETA: STUDIJA SLUČAJA HVARA", Acta turistica, vol.30, br. 2, str. 155-184, 2018. [Online]. doi: https://doi.org/10.22598/at/2018.30.2.155
Puni tekst: engleski, pdf (433 KB) str. 155-184 preuzimanja: 0* citiraj
APA 6th Edition
Matečić, I. i Perinić Lewis, A. (2018). ISLAND BRANDING AS A TOOL FOR REINFORCING LOCAL ISLAND IDENTITIES: THE CASE OF HVAR. Acta turistica, 30 (2), 155-184. https://doi.org/10.22598/at/2018.30.2.155
MLA 8th Edition
Matečić, Ingeborg i Ana Perinić Lewis. "ISLAND BRANDING AS A TOOL FOR REINFORCING LOCAL ISLAND IDENTITIES: THE CASE OF HVAR." Acta turistica, vol. 30, br. 2, 2018, str. 155-184. https://doi.org/10.22598/at/2018.30.2.155. Citirano 16.01.2019.
Chicago 17th Edition
Matečić, Ingeborg i Ana Perinić Lewis. "ISLAND BRANDING AS A TOOL FOR REINFORCING LOCAL ISLAND IDENTITIES: THE CASE OF HVAR." Acta turistica 30, br. 2 (2018): 155-184. https://doi.org/10.22598/at/2018.30.2.155
Harvard
Matečić, I., i Perinić Lewis, A. (2018). 'ISLAND BRANDING AS A TOOL FOR REINFORCING LOCAL ISLAND IDENTITIES: THE CASE OF HVAR', Acta turistica, 30(2), str. 155-184. doi: https://doi.org/10.22598/at/2018.30.2.155
Vancouver
Matečić I, Perinić Lewis A. ISLAND BRANDING AS A TOOL FOR REINFORCING LOCAL ISLAND IDENTITIES: THE CASE OF HVAR. Acta turistica [Internet]. 2018 [pristupljeno 16.01.2019.];30(2):155-184. doi: https://doi.org/10.22598/at/2018.30.2.155
IEEE
I. Matečić i A. Perinić Lewis, "ISLAND BRANDING AS A TOOL FOR REINFORCING LOCAL ISLAND IDENTITIES: THE CASE OF HVAR", Acta turistica, vol.30, br. 2, str. 155-184, 2018. [Online]. doi: https://doi.org/10.22598/at/2018.30.2.155

Sažetak
Radom se pojašnjavaju odnosi između glavnih otočnih turističkih središta i periferije otoka Hvara analizirajući proces kreiranja destinacijskog imidža putem prošlih i sadašnjih promotivnih aktivnosti. Kritički se analiziraju identiteti otočnih gradova i sela kako bi se pružila osnova za prvu od četiri faze procesa destinacijskog brendiranja. U radu se daje pregled literature u području brendiranja turističkih destinacija, brendiranja otoka te se koristi povijesni pristup kao i metoda te deskriptivna analiza u svrhu proučavanja promotivnih aktivnosti cijelog otoka i njegovih pet naselja. Rezultati istraživanja su pokazali da se imidž otoka temelji na imidžu grada Hvara. Otok Hvar posjeduje fragmentirani destinacijski imidž koji se ne temelji na stvarnim i lokalnim posebnostima. Autori predlažu brendiranje kao alat za stvaranje dosljednog destinacijskog imidža temeljenog na otočnoj jedinstvenosti i posljedično jačanju lokalnih otočnih identiteta u svrhu stvaranja raznovrsne turističke ponude.

Ključne riječi
brendiranje otoka; otočni identiteti; lokalni identiteti; promotivne aktivnosti; Hvar

Hrčak ID: 214878

URI
https://hrcak.srce.hr/214878

[engleski]

Posjeta: 0 *