Pregledni rad
Dječji igrokaz Ekološka priča u funkciji ekološkog odgoja djece predškolske dobi
Ana Popović
orcid.org/0000-0003-0083-1106
; Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Sveučilište J. J. Strossmayera u Osijeku, Hrvatska
Irella Bogut
orcid.org/0000-0001-8270-9918
; Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Sveučilište J. J. Strossmayera u Osijeku, Hrvatska
Željka Crnojević
; Dječji vrtić Radost, Novska, Hrvatska
Željko Popović
orcid.org/0000-0002-6631-1384
; Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Sveučilište J. J. Strossmayera u Osijeku, Hrvatska
Sažetak
U današnje vrijeme često se naglašava važnost ekološkog odgoja i obrazovanja iako sadašnji Nacionalni kurikulum za rani i predškolski odgoj i obrazovanje nigdje ne spominje ekološki odgoj i obrazovanje. Unatoč tome što se ekološki odgoj i obrazovanje ne spominju u temeljnom dokumentu, različite aktivnosti u tom smjeru često se provode u našim dječjim vrtićima. Primjer toga je i igrokaz Ekološka priča autorice Sanje Seferović-Bosak iz zbirke igrokaza Maštarije: Igrokazi za djecu od 3 do 13 godina. Ovaj rad opisuje pripremu i izvedbu tog igrokaza 2017. godine u Dječjem vrtiću Radost u Novskoj. Teoretski dio rada razmatra temeljne postavke ekološkog odgoja u ranoj i predškolskoj dobi, s posebnim osvrtom na trenutačnu praksu u hrvatskim vrtićima. U empirijskom dijelu rada opisane su etape pripreme i izvedbe igrokaza Ekološka priča s posebnim osvrtom na usklađenost ovog projekta sa zahtjevima Nacionalnog kurikuluma u smislu razvoja ključnih kompetencija za cjeloživotno učenje. Rad sadrži i analizu metodičkih postupaka s naročitim osvrtom na pripremu glazbenih brojeva u igrokazu.
Ključne riječi
dječje dramsko stvaralaštvo; glazba; ekološki odgoj; igrokaz
Hrčak ID:
230858
URI
Datum izdavanja:
19.12.2019.
Posjeta: 2.551 *