Original scientific paper
https://doi.org/10.2478/aet-2019-0003
Utjecaj poduzetničkih namjera studenata prediplomskih studija na odabranim Nigerijskim sveučilištima na opstanak tekstilne proizvodnje i marketing u 2016.
Samuel Taiwo Akinyele
; Federal University of Agriculture, Abeokuta, Ogun State, Nigeria
Esther Feyisayo Akinyele
; School of Postgraduate Studies, Crawford University Igbesa, Ogun State, Nigeria
Oluwafisayo Kemi Dania
; Federal University of Agriculture, Abeokuta, Ogun State, Nigeria
Abstract
Do uvrštavanja poduzetništva na Nigerijsko sveučilište je došlo zbog sve veće potrebe za obrazovanjem o poduzetništvu kao osnovne vještine u nigerijskom obrazovnom sustavu. Osnovni razlog za kreiranje poduzetničkog obrazovanja na sveučilišnoj razini je pronalaženje trajnog održivog rješenja za munjevit rast stope
nezaposlenih među mladim ljudima sa sveučilišnom diplomom u Nigeriji. Ova studija obuhvaća različite mogućnosti i napore koji su učinjeni u smjeru poduzetništva u nigerijskoj tekstilnoj proizvodnji uopće. Korištena je Yamaneova metoda uzorkovanja kako bi se odabralo 190 ispitanika sa četiri prestižna sveučilišta. Podaci su analizirani pomoću deskriptivne statistike (frekvencije, postoci i dijagram, Pearsonova produkt – moment korelacija (PPMC) i dijagram rasipanja, jednostavne linearne regresije su korištene za testiranje hipoteza istraživanja, te dvosmjerna Analiza varijance (ANOVA), Regresija). Rezultati su pokazali da je srednja vrijednost spola, dobi, radnog iskustva, razine menadžerske kategorije te vrste posla ispitanika bila 1,59, 1,63, 1,76, 1,75 i 1,84, za svaku od navedenih kategorija. Većinu ispitanika (59,1%) čine žene, 71,5% ih je neudano, te ih 47,8% ima završen preddiplomski studij.
Keywords
poduzetništvo; obrazovanje o poduzetništvu; obrazovni sustav; sveučilišna razina; diplomirani
Hrčak ID:
231940
URI
Publication date:
16.12.2019.
Visits: 1.531 *