Ekonomski pregled, Vol. 71 No. 1, 2020.
Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.32910/ep.71.1.2
KONKURENTSKI REPERTOAR PODUZEĆA U TELEKOMUNIKACIJSKOJ DJELATNOSTI
Darko Tipurić
Tereza Barun
Sažetak
Rad prikazuje kako konkurentski repertoar poduzeća i eksterno regulatorno okruženje utječu na uspješnost poduzeća u reguliranoj telekomunikacijskoj djelatnosti. Na temelju panel analize podataka na 103 poduzeća koja pružaju uslugu fiksnog pristupa Internetu krajnjim korisnicima u zemljama Europe i u vremenskom promatranju kroz tri godine, rezultati pokazuju da konkurentska agresivnost i kompleksnost poduzeća pozitivno utječu na rast udjela na tržištu. Za razliku od općeprihvaćenog mišljenja, rezultati empirijskog istraživanja pokazuju da najagresivnija poduzeća zapravo gube tržišni udio iz godinu u godinu. Kompleksnost i konkurentska agresivnost pozitivno utječu na promjenu udjela na tržištu kod nereguliranih poduzeća, dok to nije slučaj kod reguliranih poduzeća.
Ključne riječi
konkurentska dinamika; konkurentski repertoar; regulacija; telekomunikacijska djelatnost; fiksni pristup Internetu
Hrčak ID:
234809
URI
Datum izdavanja:
27.2.2020.
Posjeta: 2.245 *