Stručni rad
MOŽE LI SE NASTAVA TJELESNE I ZDRAVSTVENE KULTURE NA SVEUČILIŠTIMA POVEZIVATI S TRADICIONALNIM STUDIJIMA?
Veno Đonlić
orcid.org/0000-0002-3180-8868
; Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci
Jasna Lulić Drenjak
orcid.org/0000-0002-1155-2113
; Fakultet zdravstvenih studija Sveučilišta u Rijeci
Viktor Moretti
; Medicinski fakultet Sveučilišta u Rijeci
Sažetak
Tendencija ovog članka jest raspraviti o primjerenosti uspoređivanja nastave tjelesne i zdravstvene kulture na visokim učilištima u Hrvatskoj s tradicionalnim studijima u situaciji kada je udio mladih u kretanju sve manji odn. sedentarni način življenja u porastu. Raspravlja se o primjerenosti uspoređivanja s razvijenim europskim zemljama s obzirom na ulaganje u organizaciju i infrastrukturu namijenjenu za masovno tjelesno vježbanje mladih. Način izvođenja nastave tjelesne i zdravstvene kulture na visokim učilištima koji omogućuje studentima odabir aktivnosti svrstava se u suvremene oblike nastave. Početak uvođenja nastave TZK na sveučilištima u Republici Hrvatskoj daleko je iza početaka uvođenja mnogih teorijskih predmeta koji se i danas uvrštavaju u programe studija svih sastavnica sveučilišta. Iznošenjem činjenica autori nastoje dokazati da nema osnove u uspoređivanju nastave tjelesne i zdravstvene kulture s tradicionalnim studijima.
Ključne riječi
nastava tjelesne i zdravstvene kulture (TZK); tjelesno vježbanje; mladi; visoka učilišta; tradicionalni oblici izvođenja nastave
Hrčak ID:
245202
URI
Datum izdavanja:
2.11.2020.
Posjeta: 1.020 *