Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.21464/mo.27.2.11
Europska dimenzija u obrazovanju u udžbenicima geografije u hrvatskim osnovnim školama: Naučene lekcije i buduća očekivanja
Bojana Vignjević Korotaj
orcid.org/0000-0002-6588-9723
; Filozofski fakultet, Sveučilište u Rijeci, Hrvatska
Jasminka Ledić
; Filozofski fakultet, Sveučilište u Rijeci, Hrvatska
Ivana Miočić
; Filozofski fakultet, Sveučilište u Rijeci, Hrvatska
Sažetak
Pristupanje Republike Hrvatske članstvu u Europskoj uniji, donijelo je, između ostalog, promjene u obrazovnim politikama putem koncepta europske dimenzije u obrazovanju. Koncept europske dimenzije u obrazovanju uspješno pronalazi svoje mjesto u Nacionalnom okvirnom kurikulumu, međutim ne postoje detaljnije analize putem kojih bi se utvrdilo je li ovaj koncept prepoznat i u nastavnim materijalima, točnije u udžbenicima. Stoga je cilj ovog istraživanja utvrditi je li i na koji način europska dimenzija u obrazovanju prisutna u udžbenicima geografije za osnovnu školu. Rezultati istraživanja pokazali su da je ideja europske dimenzije u obrazovanju dominantno prisutna u obliku činjeničnog znanja o Europi što nastavnicima i učenicima ne pruža dovoljno mogućnosti za razvoj stavova i kritičkog osvrta na spomenute teme.
Ključne riječi
europska dimenzija u obrazovanju; udžbenici geografije; komparativna analiza udžbenika; osnovne škole
Hrčak ID:
247970
URI
Datum izdavanja:
16.12.2020.
Posjeta: 1.888 *