Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.22522/cmr20170225
Krizni menadžment u hotelskom poslovanju – uvid iz Hrvatske
Ivana Bilić
orcid.org/0000-0002-9617-6611
; Faculty of Economics, University of Split, Croatia
Smiljana Pivčević
; Faculty of Economics, University of Split, Croatia
Ana Čevra
Sažetak
Zbog brojnih posebnosti hotelskog poslovanja, osjetljivost ovog sektora na krizne situacije veća je u odnosu na druge gospodarske sektore. Međunarodni turizam i ugostiteljstvo kao ključni elementi turističke ponude izloženi su nizu kriza i katastrofa. Stoga koncept upravljanja kriznim situacijama mora imati značajnu ulogu u poslovanju turističkih poduzeća te se ovim pitanjem bavi ovaj rad. Započinje teorijskim okvirom koji daje pregled temeljnih odrednica turizma, koncepta krize i kriznog menadžmenta u međunarodnom turizmu te važnosti kriznog menadžmenta u hotelskom poslovanju. U empirijskom dijelu rada prikazani su rezultati istraživanja provedenog na uzorku od 59 hotela u Splitsko-dalmatinskoj županiji s ciljem dobivanja uvida u njihov pristup postupanju u kriznim situacijama.
Ključne riječi
Hrčak ID:
191558
URI
Datum izdavanja:
28.12.2017.
Posjeta: 4.876 *