Prethodno priopćenje
PROGRAMI DRUŠTVENO ODGOVORNOG POSLOVANJA HRVATSKIH PODUZEĆA: ANALIZA SADRŽAJA
Sanda Grudić Kvasić
; University of Rijeka
Sažetak
Društvena odgovornost poduzeća koncept je putem kojeg poduzeća integriraju društvena pitanja i zaštitu okoliša u svoje poslovne aktivnosti i odnose s interesnim skupinama. Društveno odgovorno poslovanje (DOP) je dobrovoljna inicijativa, koja se odnosi na aktivnosti za koje se smatra da nadilaze minimalno zakonom propisane. Međutim, pod utjecajem globalizacije i informatičke revolucije, društvena očekivanja od poduzeća znatno su porasla, čineći tako društveno odgovorno poslovanje preduvjetom opstanka te izvorom pozitivne diferencijacije od konkurencije. Cilj ovoga rada bio je istražiti društveno odgovorno poslovanje u hrvatskim poduzećima, s namjerom utvrđivanja programa DOP-a zastupljenih u tri široke kategorije: ekonomskoj, socijalnoj i ekološkoj. Tako je izvršena analiza sadržaja Internet stranica 20 hrvatskih poduzeća. Očekuje se da će rezultati istraživanja pridonijeti menadžerima hrvatskih poduzeća, kao i multinacionalnih korporacija unutar Hrvatske, u smislu unapređenja i boljeg razumijevanja prakse društveno odgovornog poslovanja u zemlji s različitim sustavima vrijednosti u odnosu prema razvijenijim zemljama – začetnicama suvremenih programa društvene odgovornosti.
Ključne riječi
društveno odgovorno poslovanje; menadžment; Hrvatska; nacionalni kontekst; analiza sadržaja
Hrčak ID:
123481
URI
Datum izdavanja:
26.6.2014.
Posjeta: 2.785 *