Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.47960/2712-0457.2.5.41

MULTIMEDIJALNI SADRŽAJI U OBJAVAMA NOVINSKIH AGENCIJA

Ilija Musa ; Sveučilište u Mostaru, Mostar, Bosna i Hercegovina
Monika Ćubela Savić orcid id orcid.org/0009-0006-5100-2964 ; Sveučilište u Mostaru, Mostar, Bosna i Hercegovina
Ivan Ćubela ; Sveučilište u Mostaru, Mostar, Bosna i Hercegovina


Puni tekst: hrvatski pdf 259 Kb

str. 41-47

preuzimanja: 79

citiraj


Sažetak

Suvremene medijske kuće razvojem medijske tehnologije sve češće svoje sadržaje objavljuju na različitim platformama. Razvijajući svoju osnovnu djelatnost, bilo da je radijska, televizijska ili tiskovna, djelatnost informiranja javnosti putem online medija prati razvoj i zahtjeve medijske publike. Uz korištenje klasičnih vidova informiranja putem objave tekstualnih i fotosadržaja, novinske agencije prateći trendove razvoja medija i svojih korisnika – medijskih kuća, sve veći naglasak stavljaju na razvoj multimedijalnih sadržaja kojima se u njihovim objavama javnosti s ciljem informiranja pružaju sadržaji obogaćeni zvučnim i videoobjavama, animacijama i simulacijama. U radu će se prikazati na koji način i koliko često novinske agencije upotrebljavaju različite forme objavljivanja, na koji način različiti elementi (tekst, foto i video) novinskoga objavljivanja funkcioniraju zajedno i koliko taj oblik konvergencije sadržaja utječe na doseg vijesti, odnosno preuzimanje u medijima.

Ključne riječi

novinske agencije; novinarstvo; multimedijalni sadržaji; konvergencija; doseg vijesti.

Hrčak ID:

317020

URI

https://hrcak.srce.hr/317020

Datum izdavanja:

30.12.2023.

Posjeta: 195 *