Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.32903/zs.70.1.4

UKLJUČENOST STUDENATA DIPLOMSKOGA STUDIJA RANOGA I PREDŠKOLSKOGA ODGOJA I OBRAZOVANJA, DOŽIVLJAJ PRIPADNOSTI STUDIJU I RAZVIJENOST PROFESIONALNIH KOMPETENCIJA

Vlatka Domović ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Monika Pažur ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Maja Drvodelić ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu


Puni tekst: hrvatski pdf 261 Kb

str. 71-88

preuzimanja: 0

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 261 Kb

str. 71-88

preuzimanja: 0

citiraj


Sažetak

U radu su prikazani razvoj instrumenta za procjenu uključenosti studenata diplomskoga studija ranoga i predškolskoga odgoja i obrazovanja (RPOO), odnosi između percepcije uključenosti i pripadnosti studiju, kao i odnos između uključenosti i procjene ovladanosti profesionalnim kompetencijama. U istraživanju provedenom 2022. godine sudjelovalo je 286 studenata završne godine diplomskoga studija RPOO-a sa svih učiteljskih fakulteta u Hrvatskoj.
Rezultati pokazuju da postoji statistički značajna povezanost između svih prepoznatih elemenata uključenosti studenata u učenje i dimenzija osjećaja pripadnosti, kao i procjene ovladanosti specifičnim profesionalnim znanjima, vještinama i stavovima.
Dobiveni rezultati upućuju na to da je u obrazovanju odgojitelja još uvijek prisutna obrazovna kultura koja ne prepoznaje važnost aktivne uloge studenata kao nositelja obrazovnih promjena.

Ključne riječi

diplomski studij ranoga i predškolskoga odgoja i obrazovanja, profesionalne kompetencije studenata, osjećaj pripadnosti studiju, uključenost studenata u učenje

Hrčak ID:

322664

URI

https://hrcak.srce.hr/322664

Datum izdavanja:

3.11.2024.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 0 *