Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

Internet – novo poglavlje predizbornih kampanja

Domagoj Bebić ; Fakultet političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Marijana Grbeša ; Fakultet političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 181 Kb

str. 179-191

preuzimanja: 2.529

citiraj


Sažetak

Pojavom televizije, predizborne kampanje u Americi preusmjeravaju se s teme i programa na image kandidata, koji postaje dobro zapakirani proizvod. Najveći odaziv na izbore Amerika bilježi upravo u vremenu pojave ovog medija, no odaziv birača na predsjedničkim izborima osjetno pada u posljednjem desetljeću. Pospješena karakteristikama televizije kao medija, koncentracija na “kako” radije nego na “što” nije polučila apsolutne rezultate, a birači su na invaziju producenata političkog imagea odgovorili glasačkom apstinencijom. Najnovije poglavlje u predizbornim kampanjama otvara Internet. Svojim karakteristikama i brzim širenjem mreže korisnika, novi medij pruža drukčije uvjete komunikacije s biračima i postaje moćno, za sada nedovoljno iskorišteno, oružje u rukama predizbornih stratega.

Ključne riječi

Hrčak ID:

31218

URI

https://hrcak.srce.hr/31218

Datum izdavanja:

6.12.1999.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 4.044 *