hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

Internet – novo poglavlje predizbornih kampanja

Domagoj Bebić ; Fakultet političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Marijana Grbeša ; Fakultet političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (181 KB) str. 179-191 preuzimanja: 1.912* citiraj
APA 6th Edition
Bebić, D. i Grbeša, M. (1999). Internet – novo poglavlje predizbornih kampanja. Politička misao, 36 (4), 179-191. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/31218
MLA 8th Edition
Bebić, Domagoj i Marijana Grbeša. "Internet – novo poglavlje predizbornih kampanja." Politička misao, vol. 36, br. 4, 1999, str. 179-191. https://hrcak.srce.hr/31218. Citirano 28.10.2020.
Chicago 17th Edition
Bebić, Domagoj i Marijana Grbeša. "Internet – novo poglavlje predizbornih kampanja." Politička misao 36, br. 4 (1999): 179-191. https://hrcak.srce.hr/31218
Harvard
Bebić, D., i Grbeša, M. (1999). 'Internet – novo poglavlje predizbornih kampanja', Politička misao, 36(4), str. 179-191. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/31218 (Datum pristupa: 28.10.2020.)
Vancouver
Bebić D, Grbeša M. Internet – novo poglavlje predizbornih kampanja. Politička misao [Internet]. 1999 [pristupljeno 28.10.2020.];36(4):179-191. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/31218
IEEE
D. Bebić i M. Grbeša, "Internet – novo poglavlje predizbornih kampanja", Politička misao, vol.36, br. 4, str. 179-191, 1999. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/31218. [Citirano: 28.10.2020.]

Sažetak
Pojavom televizije, predizborne kampanje u Americi preusmjeravaju se s teme i programa na image kandidata, koji postaje dobro zapakirani proizvod. Najveći odaziv na izbore Amerika bilježi upravo u vremenu pojave ovog medija, no odaziv birača na predsjedničkim izborima osjetno pada u posljednjem desetljeću. Pospješena karakteristikama televizije kao medija, koncentracija na “kako” radije nego na “što” nije polučila apsolutne rezultate, a birači su na invaziju producenata političkog imagea odgovorili glasačkom apstinencijom. Najnovije poglavlje u predizbornim kampanjama otvara Internet. Svojim karakteristikama i brzim širenjem mreže korisnika, novi medij pruža drukčije uvjete komunikacije s biračima i postaje moćno, za sada nedovoljno iskorišteno, oružje u rukama predizbornih stratega.

Hrčak ID: 31218

URI
https://hrcak.srce.hr/31218

[engleski]

Posjeta: 2.495 *