Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

Utjecaj novih tehnologija na funkciju odnosa s javnostima

Majda Tafra Vlahović ; Sveučilište u Dubrovniku


Puni tekst: hrvatski pdf 330 Kb

str. 169-178

preuzimanja: 1.343

citiraj


Sažetak

Grunigovu teoriju o situacijskoj javnosti treba razmotriti u uvjetima
novih komunikacijskih tehnologija. Cozier i Witmer (2001.) navode da PR
praktičari ne smiju nove tehnologije smatrati jednostavnom mogućnošću
stvaranja obaviještene javnosti. Polazeći od pristupa temeljenog na
informaciji, sudjelovanje javnosti pojavljuje se tek na kraju komunikacijskog
procesa. Oni vjeruju da je stvarno pitanje zapravo sudjelovanje javnosti, te
upotreba i reagiranje na nove komunikacijske tehnologije. Primjerice, internet omogućava stvaranje, održavanje i izbjegavanje
odnosa s drugim ljudima.

Ključne riječi

Internet; elektroničko trgovanje; komunikacija

Hrčak ID:

41358

URI

https://hrcak.srce.hr/41358

Datum izdavanja:

1.3.2007.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.822 *