Optimizacija provedbe vojne izobrazbe metodom učenja na daljinu
Ključne riječi:
učenje na daljinu, e-učenje, metode izobrazbe, optimizacija, pozitivni učinci, informacijska tehnologijaSažetak
Svrha je istraživanja analizirati trenutne podatke i iskustvo Središta za e-učenje Slovenske vojske te ispitati mogućnost povećanja pozitivnih učinaka izobrazbe na daljinu njegovim uvođenjem u redovite oblike i programe izobrazbe u Slovenskoj
vojsci. Na temelju rezultata analize podataka i iskustva Središta za e-učenje te procijenjenih financijskih učinaka, može se pouzdano tvrditi da je uvođenje izobrazbe na daljinu bilo financijski korisno za Slovensku vojsku. Dosadašnje uštede više su
nego opravdale razvoj i izgradnju vlastitih sposobnosti e-učenja Slovenske vojske.
U prilog primjeni metode učenja na daljinu u vojnoj izobrazbi govore i rezultati američke analize. Uvođenje metode učenja na daljinu u sustav vojne izobrazbe pokazuje pozitivne učinke e-učenja u njegovoj integraciji u redovite oblike i programe izobrazbe u Slovenskoj vojsci. Njime se povećava vjerojatnost uspješne provedbe digitalne transformacije programa izobrazbe i usmjerava se obrazovne institucije na rješavanje problematike ključnih sadržaja izobrazbe.