Dekompozicija epistemologije i donošenja odluka u doba modernoga upravljanja

Autor(i)

  • Marko Perić Sveučilište Sheffield Hallam, Sheffield, Velika Britanija
  • Kristijan Krkač Zagrebačka škola ekonomije i menagementa, Zagreb Hrvatska
  • Hrvoje Volarević Zagrebačka škola ekonomije i menagementa, Zagreb, Hrvatska

Ključne riječi:

epistemologija, promjena u strategiji, znanstvena priznanja, moralna paradigma, posredovanje, transformacijska strategija, moderno upravljanje

Sažetak

U ovom radu autori opisuju bitne implikacije epistemologije u praktičnim situacijama kroz doba povijesne epistemologije prema modernim teorijama menadžmenta kao što su postmodernizam i neomodernizam kroz primjer studija slučaja (ne opisujući ih pojedinačno u detalje). Spol se spominje u epistemologiji i njezinu pristupu promjenama i strategiji koja čini rad još relevantnijim. Štoviše, znanstvena priznanja prema praktičnim stavovima u isto vrijeme kao i moralna paradigma okidač su za raspravu o primjenjivim rješenjima u korporativnom svijetu u ulozi posredovanja materijalnih i nematerijalnih dobara i usluga u dijelu rasprave. Tri glavna područja poslovnoga ciklusa izdvojena su kao tri stupa modernoga društveno–ekonomskoga ponašanja kao financijsko nasljeđe u poslovnoj i upravljačkoj transformaciji. U zadnjem dijelu rada, razlozi za suženo biranje prvi su korak uspostavljanja poslovnoga modela kao transformacijska strategija u doba modernoga menadžmenta.

##submission.downloads##

Objavljeno

2020-05-25

Broj časopisa

Rubrika

Kategorizirani radovi