Dekompozicija epistemologije i donošenja odluka u doba modernoga upravljanja
Ključne riječi:
epistemologija, promjena u strategiji, znanstvena priznanja, moralna paradigma, posredovanje, transformacijska strategija, moderno upravljanjeSažetak
U ovom radu autori opisuju bitne implikacije epistemologije u praktičnim situacijama kroz doba povijesne epistemologije prema modernim teorijama menadžmenta kao što su postmodernizam i neomodernizam kroz primjer studija slučaja (ne opisujući ih pojedinačno u detalje). Spol se spominje u epistemologiji i njezinu pristupu promjenama i strategiji koja čini rad još relevantnijim. Štoviše, znanstvena priznanja prema praktičnim stavovima u isto vrijeme kao i moralna paradigma okidač su za raspravu o primjenjivim rješenjima u korporativnom svijetu u ulozi posredovanja materijalnih i nematerijalnih dobara i usluga u dijelu rasprave. Tri glavna područja poslovnoga ciklusa izdvojena su kao tri stupa modernoga društveno–ekonomskoga ponašanja kao financijsko nasljeđe u poslovnoj i upravljačkoj transformaciji. U zadnjem dijelu rada, razlozi za suženo biranje prvi su korak uspostavljanja poslovnoga modela kao transformacijska strategija u doba modernoga menadžmenta.
##submission.downloads##
Objavljeno
Broj časopisa
Rubrika
Autorska prava
Jednom prihvaćeni članak obvezuje autora da ga ne smije objaviti drugdje bez dozvole uredništva, a i tada samo uz bilješku da je objavljen prvi put u Obnovljenom životu. Uredništvo će obavijestiti autora o prihvaćanju ili neprihvaćanju članka za objavljivanje.
Članci objavljeni u časopisu se, uz prikladno navođenje izvora, smiju besplatno koristiti u obrazovne i druge nekomercijalne svrhe.