Skoči na glavni sadržaj
  • Datum izdavanja: 28.05.2015.
  • Objavljen na Hrčku: 10.08.2015.

Sadržaj

Puni tekst

UVODNIK (str. 8-9)

FOREWORD (str. 8-9)


Uvodnik


Učenici s teškoćama i izazovi obrazovne prakse (str. 11-26)

Dejana Bouillet, Jasna Kudek Mirošević
Izvorni znanstveni članak


Foreign Language Teachers and the Intercultural Dimension in Primary Education (str. 27-41)

Olinka Breka, Ana Petravić
Izvorni znanstveni članak


Bridging the Gap between Teachers’ Initial Education and Induction: Case Study of Serbia (str. 43-70)

Tünde Kovač Cerović, Jelena Radišić, Dejan Stankovic
Izvorni znanstveni članak


Developing Emotional Competence for Teaching (str. 71-97)

Joanna Madalinska-Michalak
Ostalo


Redovni i specijalni pristup u procesu obrazovanja učitelja (str. 99-115)

Mojca Peček, Sunčica Macura-Milovanović, Ivan Čuk
Izvorni znanstveni članak


Raising Students’ Awareness of Teaching Competences by Means of the European Portfolio for Student Teachers of Languages (str. 117-136)

Ivana Cindric, Marija Andraka, Milka Bilić-Štefan
Prethodno priopćenje


Programi profesionalnog razvoja podrške učiteljima na početku njihove karijere (str. 137-158)

Lidija Terek, Anka Ivanović, Irena Terzić, Kristina Telek, Nevena Šćepanović
Prethodno priopćenje


Students’ Satisfaction with Teaching Practice during Pre-service Teacher Education (str. 159-174)

Tina Vršnik Perše, Milena Ivauš Grmek, Tomaž Bratina, Katja Košir
Prethodno priopćenje


Lifelong Learning and Changes in Preschool Teacher Education – Croatian Experiences (str. 175-189)

Lidija Vujičić, Renata Čepić, Sanja Tatalović Vorkapić
Prethodno priopćenje


Influence of Habitus and Practical Education on the Teachers' Pedagogical Praxis (str. 191-204)

Nataša Zrim Martinjak
Prethodno priopćenje


Posjeta: 34.001 *