Skoči na glavni sadržaj

Medijske studije , Vol. 9 No. 18, 2018.

  • Datum izdavanja: 28.12.2018.
  • Objavljen na Hrčku: 15.02.2019.

Sadržaj

Puni tekst

Editor's Note (str. 3-4)

Uvodna bilješka (str. 1-2)

Božo Skoko
Uvodnik


Medijska reprezentacija dječje privatnosti u kontekstu upotrebe „pametnih” igračaka i prikupljanja podataka u komercijalne svrhe (str. 0-0)

Tijana Milosevic, Patricia Dias, Charles Mifsud, Christine W. Trueltzsch-Wijnen
Izvorni znanstveni članak


Media and Preschool Children: The Role of Parents as Role Models and Educators (str. 27-43)

Mateja Rek, Andrej Kovačič
Izvorni znanstveni članak


The Digital Advertising Gap and the Online News Industry in Croatia (str. 62-80)

Paško Bilić, Jaka Primorac
Izvorni znanstveni članak


Strategic Planning and Public Relations in Culture: The Example of the ”Gavella“ Drama Theatre (str. 0-0)

Karolina Zelenika, Tanja Grmuša, Jelena Jurišić
Prethodno priopćenje


Prikazi knjiga (str. 122-133)

Book Reviews (str. 0-0)

Božo Skoko, Tanja Grmuša, Hrvoje Jakopović, Karlo Kanajet
Recenzija, Prikaz slučaja


Informacije (str. 136-138)

Information (str. 0-0)


Ostalo


Peer Reviewers (str. 0-0)

Recenzenti (str. 141-141)


Ostalo


Posjeta: 17.814 *