Skoči na glavni sadržaj
  • Datum izdavanja: 17.12.2018.
  • Objavljen na Hrčku: 13.08.2019.

Sadržaj

Puni tekst

UVODNIK (str. 10-11)

FOREWORD (str. 10-11)


Uvodnik


Stavovi studenata pedagogije prema samohranom majčinstvu – izazovi i perspektive (str. 13-30)

Nadja Čekolj
Izvorni znanstveni članak


Students and Preschool Teachers in Play with Children: Playfulness Approached through the Ego States (str. 31-50)

Aleksandra Šindić, Tamara Pribisev Beleslin
Izvorni znanstveni članak


Postupci prijelaza iz dječjeg vrtića u osnovnu školu (str. 51-75)

Ivana Visković
Izvorni znanstveni članak


The Role of Early Childhood Education in Developing Social Competence of Roma Children (str. 77-91)

Adrijana Višnjić Jevtić, Goran Lapat, Matea Galinec
Izvorni znanstveni članak


Glazbeni i likovni senzibilitet odgojitelja kao temelj poticanja dječjeg stvaralačkog izraza (str. 93-105)

Blaženka Bačlija Sušić, Marijana Županić Benić
Prethodno priopćenje


Children’s Voice and School Improvement: The Role of Technology in the Inclusive School of the Future (str. 107-131)

Theodora Kouvara, Christoforos Karachristos, Elias Stavropoulos, Vassilios Verykios
Prethodno priopćenje


Matematičko modeliranje prirodnog i društvenog konteksta u predškolsko doba (str. 157-174)

Dragica Milinković, Milenko Ćurčić
Prethodno priopćenje


Vodne mreže međusobne povezanosti: plovni putevi kao mjesta učenja i poučavanja (str. 175-197)

Nicky Hirst, Diane Boyd, Jamison Browder, Sherridan Emery
Prethodno priopćenje


Stav roditelja prema partnerstvu roditelja i odgojitelja u hrvatskim predškolskim institucijama (str. 199-215)

Sanja Skočić Mihić, Nataša Vlah, Ana Bošnjak
Prethodno priopćenje


Kindergarten as a Protective Factor in the Development of Preschool Children from Risk Groups: Perception of Preschool Teachers’ Capacities (str. 217-242)

Sanja Tatalović Vorkapić, Ivana Mihić, Martina Matovina
Prethodno priopćenje


Analiza odnosa između vještina igre i društvenih sposobnosti i vještine reguliranja emocija u predškolske djece (str. 243-257)

Gulden Uyanik, Hande Arslan Ciftci, Ozge Unsal, Zeynep Kilic, Seyma Degirmenci
Prethodno priopćenje


Promoting Equitable Quality of Early Childhood Education in Rural and Urban China: A Case Study of Rural-Urban Continuum Model (str. 259-282)

Xiaoping Yang, Aixiang Shen, Yumei Han, Dandan Cao
Prethodno priopćenje


Uloga odgajatelja mentora iz studentske perspektive (str. 311-319)

Anka Jurčević Lozančić, Edita Rogulj
Izvorni znanstveni članak


Kinesiology and Sustainable Development (str. 321-327)

Ivan Prskalo
Pregledni rad


Posjeta: 39.576 *