Skoči na glavni sadržaj
  • Datum izdavanja: 30.09.2020.
  • Objavljen na Hrčku: 14.12.2020.

Sadržaj

Puni tekst

Foreword (str. 678-679)

Uvodnik (str. 678-679)

Editorial Editorial
Uvodnik


Provedba STEM nastave u ranoj dobi i mišljenja svih dionika: primjer Turske (str. 717-754)

Remziye Ceylan Ceylan, Beyza Akçay Malçok
Izvorni znanstveni članak


Izrada Skale percipiranih samoregulacijskih vještina za učenike četvrtoga razreda osnovne škole (str. 755-787)

Pinar Cavas, Belgin Arslan-Cansever, Gülsen Ünver
Izvorni znanstveni članak


Pedagoško osmišljavanje slobodnoga vremena učenika osnovne škole (str. 789-821)

Jasenka Martinčević
Prethodno priopćenje


Učinak kodiranja na vještine vizualno-prostornoga mišljenja učenika (str. 865-912)

Ramazan Atasoy, Celalettin Özden
Izvorni znanstveni članak


Učenje u osnovnoj školi potpomognuto kvizovima (str. 913-933)

Olivera Iskrenović-Momčilović
Prethodno priopćenje


Prostorne slike i promjene u njihovom grafičkom prikazu kod učenika osnovne škole (str. 935-964)

Petr Šimáček, Klára Paloušková, Jan Hercik
Prethodno priopćenje


Mišljenja učitelja razredne nastave o uporabi IKT-a u nastavi Biologije (str. 965-981)

Borsos Eva, Banos-González Isabel, Borić Edita, Patocskai Maria
Izvorni znanstveni članak


Prediktori samopoimanja učenika osnovne škole (str. 983-1008)

Dejana Bouillet, Renata Miljević-Riđički
Izvorni znanstveni članak


Posjeta: 19.740 *