Skoči na glavni sadržaj

Market-Tržište , Vol. 33 No. 2, 2021.

  • Datum izdavanja: 12.01.2022.
  • Objavljen na Hrčku: 12.01.2022.

Sadržaj

Puni tekst

Editorial preface (str. 127-128)

Uvodnik (str. 127-128)

Đurđana Ozretić Došen
Uvodnik


Gamifikacija i konkurentnost poduzeća: analiza komercijalnih banaka (str. 129-147)

Powel Maxwell Worimegbe, Temitope Mariam Worimegbe, Oyinlola Akinyede
Prethodno priopćenje


Ishodi percipirane kvalitete koji se odnose na online prodavaonicu: empirijski dokazi (str. 149-164)

Alexander Joseph Ibnu Wibowo
Prethodno priopćenje


Doprinosi snimanja funkcionalnom magnetskom rezonancijom istraživanju tržišta: prepreke i perspektive (str. 185-203)

Maja Vujičić, Bruno Grbac, Vladimir Mozetič
Izvorni znanstveni članak


Svjesnost, stavovi i kupovina hrane s oznakama kvalitete u Sloveniji (str. 205-219)

Sabina Krsnik, Karmen Erjavec
Prethodno priopćenje


Važnost dimenzija konstrukta zemlje podrijetla u izgradnji marke destinacije (str. 221-238)

Zoran Krupka, Mateja Mirt, Đurđana Ozretić Došen
Prethodno priopćenje


IN MEMORIAM Professor Emerita Mira Marušić (str. 239-243)

Darko Prebežac
In memoriam, Nekrolog, Obituarij


Posjeta: 17.509 *