Skoči na glavni sadržaj
  • Datum izdavanja: 19.12.2024.
  • Objavljen na Hrčku: 19.12.2024.

Sadržaj

Puni tekst

Psychological intervention following acquired brain injury: insights from a multiple case study (str. 39-64)

Cecilie Marie Thøgersen, Chalotte Glintborg, Tia G. B. Hansen
Izvorni znanstveni članak


School climate and internalised problems in adolescents with learning disabilities (str. 65-80)

Marija Jerković, Anamarija Žic Ralić
Izvorni znanstveni članak


Gender differences in repetitive behaviours in children diagnosed with autism spectrum disorder (str. 81-92)

Matea Behin, Jasmina Stošić, Sanja Šimleša
Izvorni znanstveni članak


Burnout levels among student teachers in STEM fields (str. 93-112)

Branimir Čorić, Anna Alajbeg
Izvorni znanstveni članak


The use of mindfulness in the field of education and rehabilitation (str. 171-203)

Renata Martinec, Dora Domić, Damir Miholić
Pregledni rad


Obtaining informed consent from people with dyslexia: the role of easy language (str. 204-218)

Marija Jozipović, Mirjana Lenček
Pregledni rad


Book review: Nikolino Žura et al.: Clinical kinesiology (str. 246-249)

Mirjana Telebuh
Recenzija, prikaz


Sadržaj (str. 0-0)

Contents (str. 0-0)


Kazalo


Impressum (str. 0-0)

Impressum


Ostalo


Upute za autore (str. 0-0)

Instructions for authors (str. 0-0)


Ostalo


Posjeta: 0 *