Skoči na glavni sadržaj

Acta Iadertina , Vol. 21 No. 2, 2024.

  • Datum izdavanja: 14.02.2025.
  • Objavljen na Hrčku: 14.02.2025.

Sadržaj

Puni tekst

Schelling’s Logic of Ground in 1809 (str. 199-220)

Matthew NINI
Izvorni znanstveni članak


Utječe li strategija poučavanja na razumijevanje pojma prirodne ravnoteže? (str. 221-240)

Mila BULIĆ, Igor JELASKA, Ines BALAŽEVIĆ
Prethodno priopćenje


Comparison of Conducting Experiment in Primary and Lower Secondary Science Teaching (str. 241-260)

Ivana KLARICA, Tamara KISOVAR IVANDA
Prethodno priopćenje


Preschool Teachers Competencies for Implementing of Augmentative and Alternative Communication (str. 262-280)

Sonja KOVAČEVIĆ, Joško BARBIR, Anita BODROŽIĆ
Prethodno priopćenje


Posjeta: 984 *